NOD in november

Hoi

Bears als ik deze maand zwanger zou worden dan ben ik uitgerekend in augustus !!!
Verloskundigen reken 9 maand + 1 week ( bij mij teminste )
Ik was 25 okt ongesteld + 1 week is 4 nov ( je rekent dus van 4 nov tot 4 dec als de 1e maand )

4 dec    
4 jan
4 feb
4 maart
4 apr
4 mei
4 jun
4 juli
4 aug

Dus voor mij zou het wel augustus zijn.
Je kunt het ook zien bij babybrabbel, als ik daar mijn laatste mens datum intik krijg ik ook 4 augustus!!

Liefs Mama2006

Esther gefeliciteerd, echt fantastisch!! Het geeft inderdaad moed voor iedereen denk ik. Dat iedere dag vrijen deden we al bijna, maar net niet helemaal. Om voor de volle 100% te gaan zal ik je voorbeeld volgen deze maand. Ik houd via mijn temp bij wanneer mijn eisprong achter de rug is. Genieten meid!!
Debbie, succes met je examen woensdag!
25% rendement, laten we zo doorgaan!
Alex

Hallo,

Esther Gefeliciteerd!!!! Wat zul je opgelucht zijn na zo'n lange tijd wachten.
Hopen dat er snel meer smileys bijkomen.

Wat een verschil zit er bij iedereen in he wanneer we uitgeteld zouden zijn.
Ik zag dat iemand (ben ff je naam kwijt) 14 juli is.
Ik ben pas 7 augustus en als ik predictor.nl aan hou dan is het 5 augustus.
Nou ja we hebben in ieder geval allemaal een zomer baby!
Hoe bedoel je op de zaken vooruit lopen....haha hoort er ook een beetje bij he.

Nou dames succes allemaal.
Pfff ik zit gewoon weer op mijn vruchtbare dagen te wachten duurt echt lang.
Gr Wen.

Esther Gefeliciteerd!!!

Even over mezelf:
Zooo spannend...morgen mijn nod...Gisteravond toen ik naar de wc ging had ik een heel klein mini friemeltje rood toen ik veegde met het toiletpapier. Ik dacht meteen neeeeeeeeeee niet nu al wil niet ongi worden. Het heeft niet doorgezet dus afwachten of er morgen iets komt. Ik wilde vanmorgen al testen maar mijn vriend wil het heel graag samen doen. Hem een sms gestuurd of ik het echt niet mocht doen...maar helaas hij wil het echt samen doen. Is ook wel super lief!!

Even over dat rode het was echt zo mini was nog dunner als een rood draadje, snap er e echt niets van. Was het maar morgenavond ofzo...dan weet ik waarschijnlijk meer.

Veel liefs..

Haai haai

Ik zou graag met jullie meedoen.

Welmoed 28 jaar oud 1e kindje 2 rondes NOD 26 nov

Thanks!

Joepie!!!! Esther proficiat, wat een feest om na 17 rondes een positieve test in handen te hebben, geniet ervan, het is je van harte gegunt!!!! Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen afnam en je hoop, en nu dit heerlijk.....

Heb vandaag of morgen mijn NOD, vandaag in ieder geval nog niets te bekennen, afwachten maar weer,

Fijne avond!
X Daan

Hee Esther van harte gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws!!

Dames een vraagje. Ik heb net een test gedaan en nou zag ik een dikke streep (controlestreep) en een vaag streepje. Een streep is een streep toch?? Ik durf het bijna niet te geloven, ga morgenochtend nog wel een x testen.  

Iedereen heel veel succes deze maand! Dat er maar veel  mogen komen!!  

Hieperdepiep!!!!!
Tina, volgens mij is het wel raak hoor, anders zit er geen HCG in je urine!
Morgen nog ff een testje, en weet zeker dat de streep dan goed te zien is........
Wat fijn meissie.....

Waar is de rest?? Nog geen ongi of iets anders te bekennen???
Morgen al 5 november meiden...

XXX

Terug
Bovenaan