A
Anoniem
Guest
Ha meiden,
Ik ken jullie gevoel maar al te goed hoor en ik zit nu in ronde 8!
Weet je, je hebt zoiets van, we gaan een nieuwe stap zetten, we gaan voor een kindje en je stopt met de pil en dan denk je na de 1ste ronde...ach dat zou ook wel heel mooi zijn, hup ronde 2 en dan word je weer ongesteld en dan denk je...het wachten duurt lang, maar we mogen niet klagen, en dan komt ronde 3...niet gelukt, we beginnen nog maar net, het kan nog zat...en dan komt ronde 4, deze ronde worden er veel zwanger, misschien ik ook wel...en dan komt ronde 5...en dan kriebelt het een beetje...zal ik dan nu, want er zijn er al zoveel om mij heen die...enz....en dan komt ronde 6, dan denk je...ronde 6 is mooi, dan lukt het niet meteen, maar het is ook weer niet heel lang...en dan komt ronde 7...zenuw zenuw, er zou toch niks aan de hand zijn...en dan komt ronde 8...en nu hoop ik niks meer en wil eerst een positieve test zien, voordat ik ook maar ergens aan denk en mijn lichaam heeft me vaak voor de gek gehad, dus ik wacht wel weer af!
Toen ik begon dacht ik elke dag...ppff...weer een dag, wat duurt het lang en soms denk ik nu weleens...wow, we zijn al vanaf eind februari bezig! Een vriendin van mij vertelde eind maart dat ze zwanger was en die is over 4 weken uitgerekend!!! En wij hebben nog niks!!!
Dus al die meiden die er langer over doen, jullie zeuren echt niet hoor!!! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je er nu wel een beetje klaar mee bent! Je denkt elke maand dat je het goed hebt gedaan en goed hebt geklust enz. en toch is het dan niet raak!! Wat doe je dan fout ga je denken...
Maar gisteren had ik het er met mijn vriendje over en ik zei ook wel: Alles, maar dan ook echt alles moet goed gaan, de bevruchting, de innesteling, het delen van de cellen enz enz enz...toen ik net begon dacht ik dat zwanger worden heel 'simpel' was en als ik de pil een keer vergat, was ik echt in shock! Maar nu begrijp ik steeds meer wat voor een wonder het is om zwanger te mogen raken en hoe gelukkig je mag zijn als het je lukt en als je een gezond kindje in je armen mag houden!
Dus meiden die het snel lukt! Count your blessings! (ben niet heel gelovig, maar dit vind ik een mooie zin!)
Nu aan het eind van mijn hele relaas heb ik nog een vraag: Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus en ik heb altijd op dag 13 's avonds mijn eisprong, voel hem altijd heel goed...maar nu heb ik sinds vanmiddag heel erg veel rekbaar vruchtbaar slijm (zit op dag 12) Heb ik NU dan mijn eisprong of is dit een voorbode dat mijn eisprong eraan komt...had het altijd wel iets, maar nu echt vrij veel!
Wie weet dat???
Alvast bedankt voor jullie reacties en dames, onze tijd komt ook nog!!
Liefs Joepie