NOD in oktober

Nou meiden, we moeten allemaal nog even geduld hebben. Allemaal een vruchtbare maand gewenst.

Hallo allemaal,
Nog 1 week en dan is het OKTOBER!!
Hier zitten de klusdagen er al weer op.
We hebben goed ons best gedaan dus nou maar afwachten...
Succes allemaal!!

Gr Wen.

hoi dames

ik ben nieuw hier.
ik ben 25 jaar en we zijn bezig voor ons 1e kindje.
dit is de derde ronde en 6 okt zal mijn NOD zijn als het goes is.
Vind het allemaal wel spannend en ben er eigenlijk heel veel mee bezig.
Is dat bij jullie ook zo

groetjes

quote: swenny83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2008 16:18:05'));

hoi dames

ik ben nieuw hier.
ik ben 25 jaar en we zijn bezig voor ons 1e kindje.
dit is de derde ronde en 6 okt zal mijn NOD zijn als het goed is.
Vind het allemaal wel spannend en ben er eigenlijk heel veel mee bezig.
Is dat bij jullie ook zo

groetjes

Hallo dames,

En welkom Swenny! Ik ben er ook veel mee bezig, als 't al kan te veel zelfs. Mn mannetje heeft laatst aangegeven dat hij toch wel veel druk voelt hierdoor. We hebben nu afgesproken dat ik met hem niet al TE veel bespreek, af en toe vind hij niet erg maar ik begrijp best dat ik 't er een beetje te veel over heb gehad. Mannen ervaren dat toch heel anders he.

Ik heb ergens trouwens gelezen dat stress je cyclus in de war kan brengen, ... ik neem aan dus ook de eisprong? Dat is niet zo heel mooi, ik  heb net sinds een maand een nieuwe baan en dat levert best soms wat spanning op!

Vorige maand had ik rond deze tijd  't  slijm opgemerkt, wat ik nu nog niet  heb opgemerkt. Het vreemde was wel dat ik dit toen maar  anderhalve dag had ... En ik heb ook nog niks opgemerkt in mn buik, hmmm ... Nou ja, mn ovulatie zou ook pas zondag zijn. Morgen beginnen met de ovulatietesten en dan gaan we 't afwachten! Altijd weer spannend!

Liefs,
Wish

Welkom swenny!

Ik ben er ook een beetje te veel mee bezig! Maar is zo moeilijk om het niet te doen hé!

Hoi wish

Ja dat is best vervelend he dat er zo mee bezig zijn.
Voor mij wel iig. Zodra ik op inet ga zit ik al te zoeken en te kijken wat de ervaringen zijn van een ander.
Het mooie is ik kan kijken wat ik wil, maar het is bij niemand hetzelfde.
Ik hoor soms van mensen dat ze al heel lang bezig zijn. Dat lijkt me echt heel erg.
Iedere x als ik weer ongi word ben ik weer verdrietig maar ja.
Het is maar weer afwachten. en dat duurt zo lang he als je geen geduld heb haha.
Ik hoop dat het echt raak is deze maand. Ik voel alleen nog niet veel.

groetjes

dank je bereke

ja idd iedere x denk ik, niet te veel mee bezig zijn.
ik heb nog nooit zo veel zwangere vrouwen gezien op tv en op straat noem maar op.
en veel baby's, nou dan gaat het toch kriebelen.

Terug
Bovenaan