Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mag ik me misschien bij jullie aansluiten?
Ik volg het forum nu een maand en vind het toch ook wel leuk om zelf mee te kletsen.
Ik ben 26 jaar en heb al een dochtertje die in december 2 wordt.
We zitten nu in ronde 2 en mijn NOD is 16 oktober.
Zou iemand mij misschien willen toevoegen?
hallo allemaal
het is bijna oktober kan echt niet meer wachten hoor ech heel spannend of het deze keer nu wel lukt.... ben er veel mee bezig
elke x denk ik nou voel ik wat, en dan ben ik weer misselijk, en dan weer pijnlijke borsten ik weet dat ik er teveel mee bezig ben maar ja kan gewoon aan niets anders denken
hebben jullie daar nou ook last van??
omdat ik wat aan me nieren heb gehad vroeger loop ik sinds deze maand bij de gyn
echt heel raar om na een half jaar al te mogen maar ook wel fijn
nu hebben ze gecontoleerd of ik een normale ovulatie heb
en da is gelukkig zo dus ja nu maar weer afwachten en anders gaan we verder de mm in nou ja wilde dit even tegen jullie vertellen even me hart luchten
hopelijk een hele vruchtbare maand voor ons allemaal
liefs claudjuh
Mijn naam is Nanja en wij zijn ook bezig voor ons 1e kindje. Het is allemaal zo nieuw en spannend. Veel dingen zijn nog onbekend.....
Moet ook wel wennen aan het rekenen en plannen hoor. Het moet ook wel leuk blijven zeg maar.
Ik heb geprobeerd mezelf ook even in de lijst te zetten maar dat ging niet helemaal.
Ik wens iedereen heel veel succes!