NOD in oktober

hihi Ik ben 26 jaar en dit is ronde 25...

En we zijn voor een eerste wondertje bezig

hoe hou je dat vol,
25 rondes, ik werd nu na 4 rondes alweer onzeker

quote: shandro-mirjam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2008 15:54:35'));

hoe hou je dat vol,
25 rondes, ik werd nu na 4 rondes alweer onzeker

Het is pure pech zeggen ze nu,dat ik nog geen beebje verwacht
Dus we gaan gewoon verder Meer kan je niet doen

Vraagje.....

Gisteren had ik twee keer een beetje bruinige afscheiding, de rode duivel verwacht ik pas over een week. Vandaag is het weer weg. Ik voel we een beetje een kramperig gevoel in mn onderbuik...... Herkent iemand dit?

Liefs

Bedankt meiden! Wel fijn om te horen dat we niet de enigen zijn. Ik hoop gewoon dat deze ene keer voldoende was!

Het is lastig om niet aan je vruchtbare periode te denken, mn vriend zei eerst nog dat 'ie niet wilde weten wanneer die precies is, maar ja ... daar hoef ik niks van te zeggen, dat merkt ie meteen  Wil dan meteen gaan klussen!

Nog een vraagje: ik heb deze ronde geen draderig slijm waargenomen, maar heb wel duidelijk mn ovulatie gevoeld. Moet je dat draderig slijm echt opmerken? Want ik heb dus wel een positieve ovu-test gehad.

Dit is de week van oktober!  duimen maar! Ben benieuwd wanneer de eersten positief testen!

Liefs, Wish

Ik heb eigenlijk nooit echt dradering slijm. Ook niet vooraleer ik de pil ben beginnen nemen, denk ik.

Terug
Bovenaan