NOD in oktober

Effe snel iedereen succes wensen voor oktober!
Dat het een vruchtbare maand mag zijn!

Zie al iemand die ongi is geworden (ben even de naam vergeten), hopelijk meer succes voor jou in de volgende ronde!

Ik ben ondertussen begonnen met de ovutesten, verwacht ergens vrijdag mijn ei, dus hier ook flink aan de klus deze week!

Groetjes
Babeken

Voor degenen die ongi zijn geworden: jammer, maar het gaat lukken! Positief blijven denken he dames

Ik zou nou echt niet weten of de dag dat we geklust hebben wel de 'juiste' dag is geweest. Ik ging uit van vorige ronde dat het nu weer 30 dgn cyclus zou zijn. Maar waarschijnlijk zijn het nu 28 dgn, want ik voelde mn eisprong 2 dgn eerder. Heel irritant, want volgende de 30 dgn zou ik mn eisprong afgelopen zondag hebben gehad en we hebben de dag ervoor geklust, maar aangezien ik mn eisprong vrijdag heb gevoeld ben ik bang dat we te laat zijn geweest

Innesteling zou 3 oktober zijn en ik begin op allerlei 'tekens'  te letten die ik dan ook maar voel in mn buik. Wachten, wachten, wachten ... pfff nooit leuk he?

Zijn er dames die denken dat ze zwanger zijn?

Liefs,
Wish

Voor alle meiden die het deze ronde niet is gelukt, sterkte en heel veel succes de volgende ronde!

Voor alle meiden die verschijnselen hebben...ik heb zelf het idee dat als je er heel erg op focust, je vanzelf wat gaat voelen. Dat had ik vorige maand ook. Nu ben ik er wat minder mee bezig. Normaal gesproken zou ik vandaag mijn ovulatie moeten hebben en ik had daar altijd last van, nu voel ik niets
Ik ga er maar niet teveel aandacht aan schenken. We hebben al flink geklust en gaan nu vrolijk verder. Ik vond het wel geruststellend om te lezen van die 24%. Dan kan het dus nog wel even duren en daar stel ik me dus maar op in.

Ik heb nog wel een tip voor de meiden die al echt lang bezig zijn. Homeopathie schijnt echt te helpen! Ik heb van dichtbij iemand meegemaakt die al jaren bezig was, zelfs al ivf had gehad en die na een paar maanden behandelen bij een homeophaat zwanger was.

Nou meiden, ik ga kaarsjes aansteken voor een goede klussfeer

vraagje?????

He dames

Ik heb al 2 dagen erge ongi buikpijn maar het is nog niet doorgekomen maar heb wel het gevoel dat het ieder moment door kan breken.
Als het vandaag door zal breken word mijn cyclussteeds korter. Kan dat kwaad of niet?
En hoe kort mag je cyclus zijn als je zwanger wilt worden?
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Veel liefs

Hallo,

heb vandaag mijn NOD en het gevoel dat ik ongi ga worden (beetje last van m'n buik). Vorige maand werd ik 3 dagen later ongi, dus ben benieuwd hoelang het dit keer duurt. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het raak is, maar  ben bang van niet.
Succes allemaal! (ik ben toch best een beetje zenuwachtig merk ik)

Groetjes, Bloempje 25

hoi meiden!!

Vandaag ook mijn nod spannend!!!
verder nog niks te bekennen hier....
hou jullie op de hoogte!!

fijne dag allemaal

-X-

Helaas.... 3 dagen eerder dan gedacht.... Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik doe trouwens niet aan temperaturen, ovulatietesten of iets anders. Ik heb het idee dat je rond de eisprong meer zin hebt in vrijen dan daarbuiten.

Onze dochter is "gemaakt" in de eerste ronde. We hadden tegen elkaar gezegd: laten we ervan uit gaan dat het een jaar duurt voordat het lukt. Alle maanden dat het eerder komt is mooi meegenomen. Ik lette dan ook nergens op, voelde niets of nauwelijks iets en dacht ineens: he had ik niet al ongesteld moeten zijn???? Ik dacht nog: zwanger ben ik zeker niet, want we hebben het pas een maand geprobeerd.... toch een test gedaan en ja hoor ZWANGER!

Maar nu met een tweede kindje, lijkt het heel anders. Ik ben er veel meer mee bezig. En omdat het de vorige keer in een keer raak was, ben ik nu eigenlijk wel een beetje teleurgesteld. Vind dat heel erg, want we hebben pas vier maandjes geprobeerd.... voel me een beetje verwend, hihihihi!

Herkent iemand dit verhaal, over zwanger worden van een tweede?

Hopelijk geen rode duivels meer voor de oktobermeiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duim voor jullie!

Liefs, Juul

quote: Laura31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2008 14:49:38'));

Hoi allemaal,

Meiden die ongesteld zijn geworden: sterkte! En op naar de volgende ronde!

Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad en ook kramp in baarmoeder en steekjes in zij. Mijn NOD zal dus niet 8 oktober zijn, maar wsl. 15 oktober.
Flink aan de klus dus.

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Nijntje
...
3e
1e
1

Jo15