NOD in september

Hoi dames!

Alweer veeeel te lang geleden dat ik een berichtje heb achtergelaten, sorry!! Het is hier heel druk, volgende week vrijdag de bruiloft en er moest toch nog wel veel gebeuren!

Ik zit mezelf volgens mij helemaal gek te maken hier. Ik had als het goed is vorige week woensdag mijn eisprong. Wel geklust, maar niet superveel, vanwege de bruiloftstress haha.
Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag heb ik last gehad van buikpijn. Een soort krampjes, alsof ik ongi ging worden of zo...Gistermorgen was de buikpijn weg..maaar...sinds gistermorgen ben ik misselijk! De hele dag door..niet supermisselijk, maar echt zo'n wee gevoel. Als ik de tandenborstel in mijn mond stop begin ik al te kokhalzen!
Nu probeer ik mezelf rustig te houden, door tegen mezelf te zeggen dat het waarschijnlijk toeval is..zo snel kun je toch nog geen kwaaltjes hebben?? Maar ik hoop natuurlijk wel heeeeel erg dat het in 1 keer is gelukt!

Nog even een vraagje..sensitest heeft van die supergevoelige testen. Nu staat er op hun website dat je daarmee al 6 dagen voor je NOD kunt testen..kan dat wel??

Liefs Uitje

@ Uitje: Ik heb zelf geen ervaring met die zeer gevoelige testen. Heb zelf bij mijn eerste zwangerschap van die testen van internet gebruikt die je volgens de beschrijving 4 dagen voor NOD kon gebruiken. Heb mezelf kunnen beheersen door het pas op mijn NOD te testen. Toen was het wel direct een hele duidelijke streep dus misschien werkt het inderdaad wel een paar dagen eerder.

Hoi! Ga eerst met mezelf beginnen!
Zonet ovutest gedaan en die was positief, dat wordt dus straks klussen geblazen! Duimen jullie alvast mee?

Amai moet hier alweer een hele boel doorlezen...
Jullie doen flink jullie best!

Busababe en Debbie, mooie vooruitzichten voor jullie! Vakantie, die is bij ons al voorbij... Helaas. Maar volgend weekend gaan we weekendje weg naar Nederland!
Dus ook wel goede vooruitzichten.

BenB, meid mss moet je eens een gesprek aanknopen met je partner, zodat je wat meer duidelijkheid krijgt? Kan me inbeelden dat het voor jou héél moeilijk is op deze manier.

Dussss, mogen we je stilletjes feliciteren... hopelijk op de volgende test een dikke streep hoor!

Busababe, wel vervelend dat je ongi bent, maar anderzijds wel tof dat je zo'n vaste en korte cyclus hebt. Daar ben ik wel een beetje jaloers op hoor!

Uitje, alvast nu proficiat met de bruiloft! En laten dat idd zwangerschapverschijnselen zijn hoor!

Zo ben weer helemaal mee! Aan de dames waar de NOD nu is of is geweest: al getest? Al nieuws? Ben benieuwd!

Slaap ze en tot later!

Groetjes

Babeken

Hey wen, ik voel verder ook niks bijzonders, maar ik heb juist géén eetlust  Ben benieuwd wanneer we de voortekenen van het ongie gaan voelen ... of juist niet!

and @uitje: ik heb precies zoals jij veel last gehad van mn buik, ook een aantal dagen. Ik ben dan wel net gestopt met de pil, dus misschien is het gewoon dat alles weer gaat 'werken' zeg maar. Dat zei de ha tenminste, want ik was bang dat 't een blaasontsteking was (wat dus niet bleek te zijn). Daarna ook last gehad van wat misselijkheid.
Maar net zoals je zegt: zo snel zal je 't wel niet merken ...

We zien 't volgende week dames en de rest natuurlijk ook heel erg snel, wel spannend zo!

Dussss gefeliciteerd. Ik schreef eerder dat ik bijna zeker wist dat ik niet zwanger was, echter er zijn toch behoorlijke vraag tekens gekomen!!  Ik heb echt wel buien, maar ja dat heb ik wel vaker voor mijn od en ook mijn borsten zijn weer erg vors. Mijn man denkt dat ik zwanger ben. Was ik vorige week heel onverschillig ben ik deze week erg emotioneel, maar ja er is hier ook wel genoeg gebeurd om emotioneel te zijn dus dat zegt ook niets. Het is gewoon afwachten. O ik haat dat ik wil nu het liefst al een test kopen, maar bij mijn vorige zwangerschap gaf deze pas na 5 dagen na mijn od een heel licht roze streepje dus ik wil zeker niet voor mijn od testen bovendien heb ik mijn man beloofd te wachten tot a.s. maandag maar dat duurt nog zo lang!!!
Ik wens iedereen sterkte met wachten en voor de mensen die mogen gaan testen duim ik heel hard.

Hallo allemaal,

Om maar even met mezelf te beginnen er kan helaas een  achter mijn naam. Ondanks dat de kans natuurlijk ontzettend klein was met maar 1x klussen tijdens vruchtbare periode toch weer balen!! Maar goed wel redelijk regelmatig cyclus (tussen 27 en 29 dagen), ga dus maar even uit van 28 en dat houd in dat ik nog net 30 september NOD heb, dus blijf nog lekker hier meekletsen (had ik anders ook gedaan hoor want ben natuurlijk benieuwd naar jullie allemaal!!).

*Dusss ga je ook vast voorzichtig feliciteren!!

*Mikkie, wat ontzettend spannend, hoop het echt voor je!!

*Busababe hopelijk word september toch nog geluksmaand!

*Maantje balen van die testen, raar zeg! Hopelijk lukt het binnenkort wel met testen en heb je een positieve test!!

*Uitje hoop dat het raak is!! Heb ook geen ervaring met die testen...

Nou succes allemaal, spannend!!

Liefs lien

quote: bianca4mrt reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 22:17:40'));

Dussss gefeliciteerd. Ik schreef eerder dat ik bijna zeker wist dat ik niet zwanger was, echter er zijn toch behoorlijke vraag tekens gekomen!!  Ik heb echt wel buien, maar ja dat heb ik wel vaker voor mijn od en ook mijn borsten zijn weer erg vors. Mijn man denkt dat ik zwanger ben. Was ik vorige week heel onverschillig ben ik deze week erg emotioneel, maar ja er is hier ook wel genoeg gebeurd om emotioneel te zijn dus dat zegt ook niets. Het is gewoon afwachten. O ik haat dat ik wil nu het liefst al een test kopen, maar bij mijn vorige zwangerschap gaf deze pas na 5 dagen na mijn od een heel licht roze streepje dus ik wil zeker niet voor mijn od testen bovendien heb ik mijn man beloofd te wachten tot a.s. maandag maar dat duurt nog zo lang!!!
Ik wens iedereen sterkte met wachten en voor de mensen die mogen gaan testen duim ik heel hard.

Ehh dit was mijn tekst, foutje.

quote: bianca4mrt reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 22:17:40'));

Ehh dit was mijn tekst, foutje.

Terug
Bovenaan