NOD in september

Nou ... zet maar zo'n  achter mn naam hoor! Ik ben net ongi geworden. Nog niet gelijk doorgezet, was een beetje donkerbruin en heeeel weinig maar ik neem aan dat ik gewoon ongi ben geworden.

Ik ga door naar oktober, uiteraard blijf ik hier wel af en toe meelezen!

Groetjes,
Wish

Maggy,34,  ronde  9 OI  NOD 10sept  1e kindje

Zijn al ruim 2 jaar bezig met de MMM.Pcos,spuit zowel puregon(groei eicel) als pregnyl(eisprong opwekken).Hierna nog 1 behandeling OI en dan wordt het IVF.Zucht....ik wil zoooooooooooooooo graag...maar ja.. wie niet heeft dat niet hier

xxx

Zwangere dames: Gefeliciteerd!!!
Dames met RD tjes: Jammer...
Wij zijn druk aan het klussen, mijn cyclus is geen peil op te trekken, eerst keurig 28 dagen, toen 35 en de laatste keer 41! Maar ik heb af en toe wat krampjes... Ovulatiepijn?!? of Innestelingspijn?!? Zo te zien herkennen veel van jullie dit wel. Ik heb wel een heel positief gevoel deze keer, maar waarschijnlijk is dat omdat im zo graag wil...
Maar afwachten tot de 30e Tjee dat duurt echt lang...
Succes verder voor iedereen die hun NOD nog moet hebben

@maggyH, heel veel succes deze ronde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop echt dat het raak is en dat je niet nog verder de MM in hoeft!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha dames,

Uitje, hier in Brabant regent het de hele dag al! Ik moest wel aan je denken. Zelf zijn we vorig jaar in september getrouwd en toen regende het een heel klein beetje. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik hoop voor je dat het een fantastische dag is.
Zelf zit ik redelijk lekker in mijn vel. Ben nu bijna een week overtijd, heb 1 negatieve test gehad. Ik voel geen ongi klachten en alles lijkt weer normaal. Heb ook geen zwangerschapsklachten, alleen mijn borsten (tepels) zijn soms wat groter en donkerder.
Ik denk echt dat het ontpillen is geweest de afgelopen weken.
Ik wacht nu op mijn ongi, ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Doe voorlopig ook geen test.

et81

Ik zat net naar de smiley's te kijken en 1 op de 3 is al zwanger, dat vind ik best veel.
Zou september dan toch een vruchtbare maand zijn.
In mei leggen immers alle vogels een ei

ET81

@Mex dank je wel,maar durf bijna niet te hopen nog.Na pregnyl injectie minimaal 16 dagen wachten vóór je mag testen,en de heb nu 1x  gehad met 14 en 1x 15 dagen.dan baal je dus als een stekker.Nog even handjes en voetjes vingertjes en teentjes kruisen.Anders krijg je weer zo'n klap.Maar gaat goed komen hier!!!!

Iedereen die zwanger is. van harte!!! iedereen die  is geworden,balen echt ...,maar we komen er wel!!!

xxx

Terug
Bovenaan