NOD in september

Hee meiden,

Ik krijg er echt wat van zeg...die onzekerheid. Mijn gevoel veranderd per uur...ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden, heb een heel lichte bruine afscheiding . Maar als ik naar mijn tepels kijk dan zijn die echt een beetje donkerder en ik krijg allemaal bultjes er om heen...herkent iemand dit???

Vanavond ga ik naar het ziekenhuis op kraambezoek...
Jullie ook nog een fijne avond, ik ga nu maar weer checken op de wc of er al rdtjes zijn...ik durf trouwens nog geen test te doen , ben gewoon bang dat die negatief is (is dan zo definitief, wel duidelijkheid..), is ook nog te vroeg. Ik heb besloten om die donderdagmorgen te doen, mochten de rdtjes me niet voor zijn.

DOEI XX

Hey dochter,

Ik heb  gelezen dat uit onderzoek (onder ongeveer 93.000 vrouwen)  is gebleken dat mocht je zwanger zijn, maar 6 % van de zwangere vrouwen al vier dagen voor de NOD een postief testresultaat krijgen.
Op de NOD dag  is er 60 % kans op een positieve test, en 4 dagen na de NOD 100 %.
Ik zou dus gewoon nog een keertje testen over een paar dagen.
Spannend he. Ik duim voor je dat je zwanger bent !

Groetjes Leontine

Hoi
Ik had 30 aug. ongi moeten worden , maar nog steeds niets 15 dagen overtijd, test negatief.
Al een dikke week krampen in mijn buik elke x denk ik daar komt mijn ongi, maar nog steeds niets.
Zal vast wel komen.....hopen dat het niet lang meer gaat duren , want kunnen we verder voor de volgende ronde.....of mischien toch wel zwanger??? we wachten wel af....anders straks maar weer een test doen.
Voor de rest veel succes en voor de gene wel zwanger gefeliciteerd.

xx Grietje

We hebben al een dochtertje van 2 1/2 jaar.

hey allemaal,

Hier nog geen RD'tje te bekennen,en begin stiekum toch beetje te hopen van als het nou waar is..ik zou zoooooooooooooooooooooo verschrikkelijk blij zijn.Na 2 jaar de MMM doorlopen hebben zou het zo'n wondertje zijn.

Chocolade vreetdagen gehad,en meestal begint het dan heel snel,nu na 3 dagen nog steeds niets.Als alles loopt zoals we hier hopen dat het loopt donderdag testen.

Duimen,duimen duimen,bidden,hopen..

liefs Maggy

Nou veel succes meiden die 'overtijd' zijn, had zelf mijn NOD de 13e en nog niets. Wordt er wel onzeker van, maar ga er vanuit dat het als nog komt ivm 'ontpillen'.

Voor de anderen veel klus plezier.

haj leontine

nou dan is er dus nog hoop ahhaha..

ik verwacht de 18e mijn NOD.. maar sinds gister en vandaag wel ongi buikpijn.. ik hoop dus dat het NIET door zet! En dat dat die ongi krampjes zijn waar iedereen het over heeft tijdens hun zwangerschap.. maar omdat ik nu zo dicht bij de 18e zit ben ik ook wel een beetje bang dat het gaat doorzetten.

ik heb me zelf voorgenomen om woensdag of donderdag een test te doen als er dan nog niks is...

ik hou jullie op de hoogte...

groetjes

MARIE:  VAN HARTE!!!!

Alweer op de helft van september... als er deze helft van de maand nog zo veel zwangeren bijkomen , dan wordt het rustig in oktober!

Ik ben vanmorgen bij de HA geweest en doorverwzezen naar de gyn.. Dat was wel even een drempel, en ook direct een afspraak gemaakt..We moeten samen en er wordt een vragenlijst en informatie naar huis gestuurd..
Kan iemand me vertellen wat we zouden kunnen verwachten?

Groetjes

hallo Allemaal

Weer terug van vakantie.

Wat een zwangere al zeg gefeliciteerd allemaal.
Het gaat goed deze maand.

Marie echt super na lang wachten het is je gegund geniet ervan.

Ik moet nog een wk wachten.

succes iedereen.

gr Sahiton

Terug
Bovenaan