NOD in september

Hey Poeh,

dankjewel!! heb weinig klachten.. heb het heel warm de hele dag door, mn tepels worden iets gevoeliger en ik voel mn buik "borrelen".

Diaan,

Gefeliciteerd meid. Je geduld is eindelijk beloond.

Geniet ervan.

Debbie

Grrr word gek. Vanavond toch maar een test gedaan (kon niet langer wachten) en absoluut geen streep te zien. Oh wat baal ik zeg. Is het wel een test van een ander
merk maar hij is echt negatief. Dat word weer een andere test kopen en nog maar
een keer testen.

Debbie

ha mamalina,
er zit helaas niets anders op dan te wachten...
Zelf ook de eerste 2 maanden een rare cyclus gehad en hoop dat t deze x beter gaat.
Eerst na 21 dagen al ongi en daarna 36. hopelijk gaat t nu beter, reken op 36, dan kan t alleen meevallen.
Zo zie je maar weer wat voor rotzooi we al die tijd geslikt hebben!
Succes met wachten en t kan zijn dat je ei nog moet komen volgens mij, dus wie weet...
wil niet heel negatief over komen, maar sommige meiden duurt t wel 2 maanden voor ze voor t eerst ongi worden.
hoop dat je er wat aan hebt,
X Siem

bears
hoe gaat ie
ja die test van gisteravond die had je niet moeten doen meid
welke test ga je vandaag doen of heb je je al getest
succes meid
liefs ci lo...

Alle meiden die zwanger zijn  van harte gefeliciteerd!
geniet ervan!

Voor alle meiden waar helaas de  gearriveerd zijn.. Ik hoop dat de maand oktober een betere maand is voor jullie!

Veel liefs Jazzie

Hoi Siem26 en anderen,

Bedankt voor je reactie. Ja inderdaad het is rotzooi, die pillen.  Heb ze opzich maar 6 maanden geslikt. Toen mijn dochtertje 5 maanden was ben ik ermee begonnen. Inderdaad afwachten, zit nu al  op dag 43! Heb nog steeds helemaal t gevoel dat ik zwanger ben! Ben sóchtends zo misselijk dat ik niets kan ruiken omdat ik dan ga kokhalzen?!! Ga misschien een goedkoop testje halen van Kruidvat en die zonder mijn man doen. Gek hoor! Gisteren deed ik een ovulatietest omdat ik die gratis bij mn vorige zwangerschapstest kreeg. En volgens die test zou ik binnen 48uur m'n ei hebben. Dat klopt ook als ik mn normale cyclus bekijk. Dus maar weer aan 't klussen gegaan. Je weet maar nooit waar t goed voor is! Haha

Liefs MamaLina

Ci lo,

Twijfelde ook enorm of ik gisteren zou testen maar kon me niet inhouden.
Heb gisteravond nieuwe testen besteld dus die heb ik morgen. Wil dan echt donderdagochtend pas gaan testen.
Ben gelukkig vandaag nog niet ongie geworden dus daar ben ik wel blij mee.

Debbie

Terug
Bovenaan