NOD januari 2019

Ik sluit graag aan.
Mijn NOD is vandaag, en helaas vanochtend erg donkerrood bloedverlies. Het is wel vreemd gegaan.. Ik dacht namelijk dat ik zwanger zou zijn. Ik had al een aantal dagen het idee dat ik zwanger was door lichte symptomen die ik had, 5 dagen voor nod een test, maar negatief, wat kan. Afgelopen zondagavond had ik tijdens het afvegen opeens vel rood bloedverlies. Maar hier bleef het gelukkig bij. De dag erop wel heel licht bloedverlies  bij het afgeven, maar daar moest je zowat je bril bij opzetten om dat goed te zien. Verder ook geen krampen. Tot die dag daarna, in de ochtend. Mijn oorspronkelijke nod dag, zwaar donkerrood bloedverlies en erge krampen. Stel dit zou een innesteling zijn, dan is dit dag 2.5. Zou dit alsnog kunnen... of... Wat denken jullie?
 
Hoi, ik ben nieuw.
 
Mijn partner en ik proberen sinds juli 2018 zwanger te worden via IUI. 
4 pogingen achter de rug waarbij 1 vroege miskraam gehad. 
Morgen is mijn NOD en lijkt aan alles dat ik zwanger ben. 
Maar ik weet ook maar al te goed dat mijn lijf me ook voor de gek kan houden. 
We zitten in spanning.....
 
Dankje wel citrus! Hoe gaat het bij jou?
Testen lopen mooi op hier
https://www.mupload.nl/img/2buxjvmhfv0v.jpeg
? blij blij
Voor iedereen op wachtbankje en die na de volgende ronde gaan sterkte!! Het komt goed hou hoop!
 
Hallo allemaal, mijn nod was op 24-1 en inmiddels 10 dagen overtijd met een cyclus van 26 dagen. Heb innestel bloeding gehad.  Nu 4 negatieve testen verder en nog nooit overtijd geweest....ik ben 40 jaar en vroeg mij af als leeftijd ook invloed heeft op de hcg hormoon. Want iemand anders vertelde mij dat het wel eens voor kan komen. We zijn sinds april vorig jaar bezig en hoefde niet te ontpillen want ik had een koper spiraal want ik kon niet tegen de pil vanwege de hormonen. Het is niet leuk als je diep van binnen weet dat je zwanger bent en het niet kan bewijzen dat het ook zo is ?.
 
Terug
Bovenaan