NOD januari 2020

Ja dat is wel waar. Maar het was wel ná de 5 min. Maar wel binnen een kwartier. Zou het anders een indroogstreepje zijn?! 

Brobro dat geloof ik toch niet een indroogstreepje zo snel. Wat leuk! Voorzichtig gefeliciteerd alvast! en ben benieuwd naar je test van het weekend!

Ik ben gelukkig nog niet ongesteld geworden. Ik hoop dat ik tot maandag nog niet ongesteld ben iig mocht ik het worden dan liever maandag of dinsdag.. ?

Ja wie weet. Zelf altijd helemaal witte testen gehad dus geen idee wb indroogstreepjes. Waarschijnlijk lagen ze dan al in de prullenbak ✌ tegelijk ben je nog flink op tijd dus wie weet wat in komende dagen gebeurd 

Ja ik weet dus ook niet zo goed of indroogstreepjes uberhaupt bestaan. Denk eerder dat mensen dan een heeeeele vroege miskraam hebben gehad als ze na een licht positieve test tóch ongesteld worden. Das het risico van vroeg testen...

spannend hoor hetmeisje! Ik hoop voor je mee ?? 

@anne anne pff balen! Je lijf kan je idd goed voor de gek houden. 
Dat lijkt idd wel echt op een streepje, spannend zeg! Ik heb mezelf voorgenomen geen vroegtesten te doen maar als ik zo die positieve vroegtesten die dan kriebelt het wel. Ik heb pas 21 jan mijn NOD dus nog even geduld. Gelukkig aardig druk dus lekker veel afleiding. 
Succes met wachten allemaal!

Terug
Bovenaan