NOD Januari 2021

Oh wat balen gebruiker! Kan het niet nog een innesteling zijn? Als het nu weer weg is...

Ik ben maandag ook 14 dpo dus ga uit van dinsdag NOD.. heb sinds vanmorgen beetje menstruatie krampen gehad en af gelopen dagen ook heel licht. Kan nu al balen terwijl ik nog niks definitief weet.

@LittleSunflower & @FloorElvira, begint al lekker op te schieten voor jullie! Hoe lang is jullie LF normaal? @Liefsvan, jij dus vandaag ook 9DPO. Ik zit zelf op 7DPO. Spannend allemaal beetje rond dezelfde dagen, weten jullie al wanneer je gaat testen?
@Gebruiker, vervelend hoor! Ik heb de vorige ronde 5 dagen lang wel, niet, wel, niet, bruine afscheiding gehad en uiteindelijk ging dat over in helderrood. Bruinverlies begon op 9DPO. 

@x-marina ik heb een lf van 11 dus vrijdag nod?als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan ga ik zondag testen niet eerder want ik ben al zo vaak teleurgesteld?

@FloorElvira, ja is goed, ik denk dat me NOD dit weekend is. Zet hem voor nu maar op de 23ste. Heb jij al last van symptomen? Behalve me borsten en wat hoofdpijn gisteren verder nog niks eigenlijk. Van het weekend pijn in me rug gehad, maar dat kwam denk meer omdat ik me vertilt had.
@x-Marina, ik heb LF van 11-12 dagen. Heel soms ook weleens 10 dagen. Ik heb geen testen in huis. Mocht ik na het weekend nog niet ongesteld geworden zijn dan haal ik er mischien een.

@littleSunflower ik voel weer van alles maar ik koppel het niet meer aan een eventuele zwangerschap want ik voel elke maand van alles en ik ben al zo vaak teleurgesteld?
@krokuzzzkelly wanneer ga jij testen??mocht het raak zijn dan heb je al bijna je 1ste echo al kan je eisprong natuurlijk ook 2 weken geleden geweest zijn?

De komende dagen wordt spannend hier hopen op veel streepjes? mijn lichaam is mij echt voor de gek aan het houden volgens mij  vanmorgen een tampon ingedaan en de hele dag gewoon wit geen druppel bloed of bruine afscheiding  te bekennen ?

Spannende tijden meiden! Ik heb LF van 7-13 dagen gehad dus geen pijl op te trekken. Het liefst wil ik netjes wachten tot 14DPO want dus nog precies een week is, of dat gaat lukken met de testen in huis kun je je afvragen :)

Terug
Bovenaan