NOD januari 2022 ?

@je-nni-fer Wat vervelend weer zeg ?. Hoop voor je dat je snel meer grip krijgt op je cyclus, zodat je hier daadwerkelijk wat mee kan. Veel sterkte daarmee! ♥️
 
Vandaag mijn nod maar nog niet ongesteld geworden. Voel ook niks wat erop wijst dat het er aan zit te komen. Heb het er wel echt heel lastig mee. Van de week 1 heel licht streepje gehad op een test en daarna 2 witte... ik hoop morgen nog even vol te houden en als ik dan nog niet ongesteld ben donderdag weer testen. Lastige afweging wat zwaarder is. De teleurstelling van een negatieve test of nog een dag helemaal niks weten.
 
@Je-nni-fer wat balen zeg, hopelijk komende maand een positive ovulatietest in handen en natuurlijk een positieve zwangerschapstest. 
@LizzieJ spannend zeg, hopelijk heb je vandaag twee mooie streepjes, bij sommige dames reageren de testen niet voor de NOD (lage hcg).  We duimen voor je, maar wat een midfuck he. We zijn benieuwd vandaag. 

Beide dames een dikke knuffel
 
 
@LizzieJ ow wat spannend zeg! Anders donderdag een earlytest gebruiken, aangezien die gevoeliger zijn.
Ik duim voor je! ???
 
[quote quote=10525912]Vanochtend getest en ik ben ook zwanger! Zooo opgelucht en blij ?
https://ibb.co/ZW5SHvf[/quote]Yeah lizziej gefeliciteerd geniet van je zwangerschap
 
Terug
Bovenaan