NOD Juli 2018

@Ashley, 
Ben zelf geen ovu-testen gebruiker maar kennelijk duurt het wat langer voor je ovulatie er is. Ik denk dat je nog even iets langer geduld moet hebben voor je eisprong er werkelijk is...
 
 
Ashley, als je vanaf je vruchtbare dagen gaat testen blijven ze waarschijnlijk negatief. Idee is om te testen totaan je eisprong, de meeste dames beginnen op ongeveer dag 9 van de nieuwe cyclus dus na je menstruatie. En dan rond dag 14 meestal krijg je je eisprong waarbij de test op dag 13 dan positief uit zou moeten slaan. Ben je misschien te laat begonnen met testen? Hoe ver ben je  nu in je cyclus?
 
@graafland & ananas
Ik ben begonnen met testen op dag 8... dus dat leek me vroeg genoeg? Menstruatie duurde 3 dagen. Inmiddels zit ik op dag 18.. en elke ochtend denk ik: nu zal die wel positief moeten zijn maar is het weer akelig wit. Mijn NOD zou 10 aug zijn maar daar kan ik dan dus ook niet meer vanuit gaan? 
Snap er helemaal niks meer van
 
Kan nog steeds hoor! Die 14 dagen is volgens de boekjes. Ik ben zelf ook een grote uitzondering op de regel. Eisprong komt tussen dag 17-21 bij mij. En heb 'gewoon' een cyclus van 26-30 dagen. Mijn tweede helft van de cyclus (heet luteale fase heb ik laatst geleerd haha) is vaak maar 9 dagen. Wie weet bij jou ook? Goed om bij te houden in ieder geval!
 
Mhh... dat klinkt indd wel alsof je eisprong nog moet komen. 
Het kan natuurlijk dat je cyclus ineens wat langer gaat duren, dat je eisprong een stuk later komt. Dat lees ik wel vaker. (Mijne was dit keer bv iets eerder dan gepland.)
Wel gruwelijk irritant dat je hem niet hebt gehad nog. Ongetwijfeld heb je al gecheckt of je de testen wel goed doet, maar misschien goed om dat ook nog even te dubbelchecken. 
 
Waar ik wel van baal is dat mijn vriend en ik het veel avonden achter elkaar gezellig hebben gehad de afgelopen dagen maar nu zitten we de komende week met mijn schoonzus en zwager en schoonouders in een huisje (niet mijn eerste keus maar goed...) en ik weet niet in hoeverre het daar gaat lukken. 
 
Terug
Bovenaan