NOD Juni 2009!!

A

Anoniem

Guest

Hey Meiden,

Als er niets anders op zit dan wachten en je niet te veel te laten verleiden door alle "tekenen" die je voelt of denkt te voelen,  begin ik vast met een nieuwe  NOD Juni 2009! Dan kunnen we in ieder geval elkaar een beetje in de gaten houden en steun geven! Liefs, Liset.

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD
                         /

Liset12                            27                                       1                                           1                                     10 juni

Hoi,

ben er niet erg handig in, maar wil me wel aansluiten  bij het lijstje:
kindje 1, ronde 7, NOD 9 juni

liefs

Leuk! Enne, gewoon kopieren en plakken :)

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD
                         /

Liset12                            27                                       1                                           1                                     10 juni
AS83                                26                                        1                                           7                                        9 juni

Hey hallo,

mirjam 36jaar 1ste kindje ronde 5 nod: 10 juli

Zou iemand mij in het rijtje willen zetten..!!   het lukt me niet

Succes meiden

Liefs mirjam

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD                          /

Liset12                            27                                     1                                           1                                     10 juni
AS83                                26                                      1                                           7                                        9 juni
Anna                                 30                                       3                                         3                                      26 juni
Mirjam                             36                                       1                                         5                                     10   juli

Hey Mirjam,

Welkom! Leuk dat je ook mee doet, ondanks dat je pas in juli je  NOD hebt?? Of is het een spelfout? Kun je nog iets meer over jezelf vertellen? (nieuwsgierig!) haha..
Ik ben in eerste instantie het topic "wie heeft er geklust rond eisprong in mei?" begonnen, maar aangezien we nog in de "wachtttijd" zitten en nog niet veel kunnen, proberen we ons te vermaken met een nod lijstje en kunnen we elkaar een beetje steunen en mee duimen voor de ander!! :)

Groetjes Liset.

Terug
Bovenaan