NOD Juni 2009!!

Enne.. als iemand zich geroepen voelt om het tabelletje een beetje te ordenen...haha, de getalletjes en tekst komen een beetje wiebelig onder elkaar te staan.
Ben geen held met tabelletjes :).

xx Liset

quote: Liset12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2009 22:09:02'));

Hey Mirjam,

Welkom! Leuk dat je ook mee doet, ondanks dat je pas in juli je  NOD hebt?? Of is het een spelfout? Kun je nog iets meer over jezelf vertellen? (nieuwsgierig!) haha..
Ik ben in eerste instantie het topic "wie heeft er geklust rond eisprong in mei?" begonnen, maar aangezien we nog in de "wachtttijd" zitten en nog niet veel kunnen, proberen we ons te vermaken met een nod lijstje en kunnen we elkaar een beetje steunen en mee duimen voor de ander!! :)

Groetjes Liset.

Hey liset,

hahah, dat was dus een spelfout ( juli)..!!  

Nieuwsgierig mag je zijn hoor.., ik ben dus mirjam en 36 jaar oud, ik ben in januari gestopt met de pil en was eigenlijk al gelijk zwanger maar dat ging helaas mis na 7 weken en een dag...!
We zijn gelijk doorgegaan met klussen maar helaas nog zonder resultaat..!

ben ik trouwens de oudste?

Groetjes mirjam

Ohw dat spijt me voor je meid. Nou, ik hoop dat je snel gezond zwanger mag zijn!
Mmm, zo te zien ben je tot nu toe de oudste idd, maar dat maakt toch niets uit! Iemand moet de oudste zijn! haha..
Ik zal je even overzetten in "juni". :)

xx Liset

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD                          /

Liset12                            27                                     1                                           1                                     10 juni
AS83                                26                                      1                                           7                                        9 juni
Anna                                 30                                       3                                         3                                      26 juni
Mirjam                             36                                       1                                         5                                     10  juni

He Mirjam en andere meiden,

Waarom komen jullie ook niet bij "NOD in Juni"? Daar is de lijst al veel langer!!!

Mirjam, dan heb ik ook weer een leeftijdgenootje!!! (Nu Beibi zwanger is, ben ik de enige van 35 die voor t eerste kindje gaat, volgens mij)

Liefs,
Delmira

Delmira, bedankt voor je berichtje, leuk dat je ons uitnodigd. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wilde al eerder aansluiten, maar wist niet of dat zomaar kon. Meiden, ik zet jullie erbij als je er nog niet bij stond in de andere lijst NOD in juni.
Let's move! :)   En  ik hoop voor ons allemaal  in juni!
Liefs, Liset

Naam leeftijd kindje ronde NOD /

Liset12 27 1 1 10 juni
AS83 26 1 7 9 juni
Anna 30 3 3 26 juni
Mirjam 36 1 5 10 juni
Marjan 28 1
1 17 juni

ok hoe krijg ik dit goed gecopieerd? Enne wat is NOD, ik weet het niet zeker namelijk.

Terug
Bovenaan