Nod juni 2021

@wondertjedrie en LauB dankjewel! Ik weet niet of mijn cyclus regelmatig is. Ben nu voor het eerst ongesteld na het stoppen met anticonceptie. Misschien goed om nog eens te wachten totdat ik ongesteld wordt, dan kan ik kijken of hij regelmatig is ja of nee.

Ik heb geloof ik wel die CB ovulatietesten thuis liggen. Proberen kan natuurlijk nooit kwaad.

@Dede, ik ben in ronde 5 begonnen omdat ik inderdaad ook dacht, eerst eens even aankijken. Stiekem hoopte ik ook dat het bij ons zo 'spontaan en helemaal ineens vanzelf' zou komen ? 
Ik voel echter niets van mijn eisprong en had dus ook geen flauw idee of ik er überhaupt een had/heb, dus daarom toch de keus gemaakt voor die testen.
Je kunt het toch ook proberen komende ronde? Ik lees ook veel dat mensen eerst de goedkopere doen en als die streep steeds donkerder wordt, dat ze dan de CB erbij gebruiken. Dan zou ik starten rond dag 10/11.

Hoi allemaal, 
Wat spannend! Ik lees alweer een tijdje voorzichtig mee op het forum en ik vind het zo leuk om jullie verhalen te lezen, mee te turen op de fotootjes (let it be a STREEP!) en te duimen voor goeie eisprongen.
Zelf zijn we net gestart met ronde 1 voor ons 2e kindje. En ik heb mijn eerste nod zo rond 10/06. Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat.
Iedereen heel veel succes die bezig is!
Liefs

Hallo,
Ook ik meld me hier.Krijg de link niet bij gewerkt  Wij zijn al een tijdje bezig voor de tweede. Toen bevallen met een spoed keizersnede. +/-ronde 12 nog geen positieve test gehad sinds dien.
De huisarts heeft ons van de week doorgestuurd naar de gyn. Omdat de het bij de eerste zwangerschap zo gepiept was en nu niet wil lukken.
Ovulatie test op donderdag sterk pos(klopt want ik heb op die dag altijd buikkrampen)
Mijn NOD rond 10 juni. Zit sinds 2dagen wel veel op de wc.. zou het nou dat toch eindelijk?(Kan ook zijn dat ik met het mooie weer toch meer heb gedronken?

https://i.postimg.cc/MHvYMXnw/55491-A72-6088-482-A-A070-7-BB0-D8-BAAC23.jpg
Op de foto minder duidelijk dan in het echt. Maar hij is al duidelijker dan gisteren. Vandaag 11dpo.
Ps: ook een ovulatietest gedaan om te kijken hoe die zou reageren had ze toch nog liggen. Die was ook al best donker.

https://i.postimg.cc/DZDXN6zV/998-BC41-B-5-B4-F-4-C75-897-D-A2-DC5-F7888-C8.jpg

@Wondertjedrie, 
Ben ik weer! Haha 
Om even terug te komen op jouw vraag. Ik gebruik al iets van 7 jaar de anticonceptiepil niet. Sinds ik te horen heb gekregen dat mijn man onvruchtbaar is (hij heeft geen zaadcellen, althans niet gevonden door de artsen). Ik heb wel ooit 8 jaar geleden een positieve zwangerschapstest gehad. Deze was overigens de dag erna weer negatief. Maar ik stond daar verder niet bij stil, had toen nog geen kinderwens. Ik heb mij verder nooit bezig gehouden met het vinden van mijn ei of dergelijke. Omdat ik dacht het is toch kansloos. Hielt wel altijd mijn menstruatie in de gaten zodat ik weet wanneer ik mij moet voorbereiden ?. Ik ben ook nooit echt overtijd geweest, ik schommelde wel een week maar ik zat altijd onder 39 dagen. Zit nu op dag 51. Ik hoor hier en daar wel verhalen van koppels die zwanger worden ondanks dat er ooit is vastgesteld dat man geen zaad heeft. Maar goed, daar wil ik niet teveel op hopen. Als ik dan toch ongesteld wordt, wordt dit alleen maar moeilijker. Dus ik zoek eerder naar verhalen van mensen die ooit overtijd zijn geweest en uiteindelijk toch ongesteld. Dacht zit hier dan wel goed, aangezien iedereen bezig is met het bijhouden van hun cyclus. Daarnaast heb ik ook 3 dagen geleden nog getest om die onzekerheid weg te halen en zoals gedacht negatief. 

Voor eenieder die wacht op zijn NOD, hoop dat dit jullie maand wordt!! 

Terug
Bovenaan