@Wondertjedrie,
Ben ik weer! Haha
Om even terug te komen op jouw vraag. Ik gebruik al iets van 7 jaar de anticonceptiepil niet. Sinds ik te horen heb gekregen dat mijn man onvruchtbaar is (hij heeft geen zaadcellen, althans niet gevonden door de artsen). Ik heb wel ooit 8 jaar geleden een positieve zwangerschapstest gehad. Deze was overigens de dag erna weer negatief. Maar ik stond daar verder niet bij stil, had toen nog geen kinderwens. Ik heb mij verder nooit bezig gehouden met het vinden van mijn ei of dergelijke. Omdat ik dacht het is toch kansloos. Hielt wel altijd mijn menstruatie in de gaten zodat ik weet wanneer ik mij moet voorbereiden ?. Ik ben ook nooit echt overtijd geweest, ik schommelde wel een week maar ik zat altijd onder 39 dagen. Zit nu op dag 51. Ik hoor hier en daar wel verhalen van koppels die zwanger worden ondanks dat er ooit is vastgesteld dat man geen zaad heeft. Maar goed, daar wil ik niet teveel op hopen. Als ik dan toch ongesteld wordt, wordt dit alleen maar moeilijker. Dus ik zoek eerder naar verhalen van mensen die ooit overtijd zijn geweest en uiteindelijk toch ongesteld. Dacht zit hier dan wel goed, aangezien iedereen bezig is met het bijhouden van hun cyclus. Daarnaast heb ik ook 3 dagen geleden nog getest om die onzekerheid weg te halen en zoals gedacht negatief.
Voor eenieder die wacht op zijn NOD, hoop dat dit jullie maand wordt!!