Nod juni

Hoi allemaal, ik kom me ook aansluiten. Dit wordt ronde 1 voor ons tweede kindje. Ik heb er zo veel zin in! Ik heb nog geen idee wanneer mijn Nod is, want ik ben nu net voor het eerst ongesteld geweest na de bevalling (anderhalf jaar geleden). Ik zet hem op 16 Juni, een wilde gok, want het is net als ontpillen als je stopt met de borstvoeding. We zullen zien...
1 juni – Anky – 31 jaar – ronde 1 – 2e kindje
1 juni – Kleine – 30 jaar – ronde 2 – 2e kindje
1 juni – Mandareintje – 31 jaar – ronde 11 – 1e kindje
3 juni – Knufeltjeeee
7 juni – JoHanna – ronde 13
8 juni – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 8 – 1e kindje
16 juni – Muts – ronde 5
16 juni - Kersencake - ronde 1 - 31 jaar - 2e kindje
.. juni – WilKindje – 25 jaar – ronde 6 – 1e kindje   
19 juni – freragon – 20 jaar – ronde 18 – 1e kind!

Hi dames,
Ik sluit mij ook aan! Mijn NOD is 2 juni.
1 juni – Mandareintje – 31 jaar – ronde 11 – 1e kindje
2 juni - Noorr - 29 jaar - ronde 3 - 1e Kindje
3 juni – Knufeltjeeee
16 juni – Muts – ronde 5
16 juni – Kersencake – ronde 1 – 31 jaar – 2e kindje
.. juni – WilKindje – 25 jaar – ronde 6 – 1e kindje   
19 juni – freragon – 20 jaar – ronde 18 – 1e kind!

Wat is het nog rustig hier. Nu is Juni ook nog wel een weekje weg. Ik zit met een griepje thuis, dus ik zoek fijne afleiding in het forum. Nou had ik bij mijn eerste zoontje ook griep toen ik nog niet wist dat ik zwanger was... Dat geeft de burger moed! Wie weet maakt mijn lichaam de associatie tussen griep en zwangerschap: Griep? Snel zwanger worden dan! Daar hoop ik op :)

Maar ik merk ook dat ik koudwatervrees krijg.. wat als ik straks, mocht het lukken, ook zo misselijk en ziek ben? Hoe moet dat dan met de zorg voor mn zoontje? Spannende tijden dit!

Ja heel spannend kersencake. Het zal toch wel heel anders zwanger zijn met een kleintje die al rondloopt. Ik bwn vooral bang dat ik weer heel erg vermoeid zal zijn.
De laatste tijd vind ik de weken zo hard voorbij vliegen dus ik hoop dat deze weken ook hard gaan zodat er gauw duidelijkheid is of we zwanger zijn. Mijn eisprong was waarschijnlijk pas afgelopen maandag dus misschien verschuift mn nod daardoor ook wel.. Ik ben alsnog van plan 1 juni aan te houden en te testen. Ik ben altijd vrij ongeduldig met dit soort dingen. Haha 

Ja heel spannend kersencake. Het zal toch wel heel anders zwanger zijn met een kleintje die al rondloopt. Ik bwn vooral bang dat ik weer heel erg vermoeid zal zijn.
De laatste tijd vind ik de weken zo hard voorbij vliegen dus ik hoop dat deze weken ook hard gaan zodat er gauw duidelijkheid is of we zwanger zijn. Mijn eisprong was waarschijnlijk pas afgelopen maandag dus misschien verschuift mn nod daardoor ook wel.. Ik ben alsnog van plan 1 juni aan te houden en te testen. Ik ben altijd vrij ongeduldig met dit soort dingen. Haha 

Ja he? De zwangerschap zal inderdaad heel anders zijn. Vorige keer had ik genoeg kwaaltjes, maar was daar zo relaxed onder. Kon er meestal wel goed mee dealen. Maar denk dat dit moeilijker is als mn mannetje om z'n gewone, energieke moeder vraagt. Nou ja, eerst maar ns kijken of t ons is gegund!

Twee dagen later is te overzien! Wie weet test je dan al positief.. ik duim voor je! En anders mag je twee dagen later gewoon nog een keer.
Ik verwacht mn eisprong pas eind volgende week, duurt nog even. Als mijn cyclus meteen regelmatig is natuurlijk, dat is afwachten.

Ik doe ook weer mee helaas. Heel veel succes allemaal!
3 juni – Knufeltjeeee
16 juni – Muts – ronde 5
20 juni - liefdebenjij - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje

Terug
Bovenaan