NOD lijst aangepast

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin ZWANGER!!
7 dec Nancy84 ----> ZWANGER
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
10 december Femke ----> ZWANGER
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28 ZWANGER!!!
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
18 dec As
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec Prinses L
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
27 dec Fleur.mv1
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
5 januari monique
8 jan Nina83

1 dec Solanum ZWANGER!!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
12 dec Patricia mama van Justin ZWANGER!!!!
7 dec Nancy84 ZWANGER!!!!
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail ZWANGER!!!!
13 dec Monique28 ZWANGER!!!!
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
18 dec As
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec Prinses L
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
27 dec Fleur.mv1
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
31 dec DeniseB
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
5 jan 01monique
6 jan louise1984
7 jan (of 12 januari) grotebroer
8 jan Nina83

Doordat er zoveel NOD pagina's waren, waren er een paar mensen vergeten op de lijst. Moet nu weer kloppen.

Grtz Nina :)

Hoi Betty,

Hoe is het met je afgelopen bij de huisarts? Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Mijn NOD was 2 dec. en nu ben ik 2 weken overtijd. Helaas had ik negatieve testen. Ik heb het 5 keer getest in de afgelopen 2 weken, want anders word ik er onzeker en gek van. Ik wil nl. wel proberen te genieten van het leven (klinkt wat zwaar) en niet alleen maar te denken aan mijn "overtijd zijn".

Afgelopen dinsdag ben ik ook bij de huisarts geweest en na een fijn gesprek hebben we afgesproken dat ik nog 2 weken wacht. Na die 2 weken gaan we verder kijken. Bij negatieven testen maar uitblijvende menstruatie een echo en anders ... heb ik positieve testen of een menstruatie.

Ben erg benieuwd naar jouw ervaring en oplossing.

Groetjes,
Leka

Hai Leka,

Ik mocht vandaag bloed laten prikken om te kijken of ze daar iets in konden vinden... Ik ben vorige week bij de huisarts geweest en toen hadden wij ook besloten om te wachtten tot mijn volgende NOD. Eenmaal thuis vond ik dit belachelijk want ik wilde weten wat er gebeurd in mijn lichaam en ik wil weten of ik nou wel of niet mee kan eten met kerst, en of ik de wijntjes moet laten staan. Gister weer langs de huisarts geweest en ik mocht gaan bloed prikken... Nu is het afwachten op de uitslag, of mijn menstruatie. Ik test zelf ook nog meer 1 keer in de week, want het kost me klauwen vol met geld!

Zelf wordt ik gek van die onzekerheid... Als ik niet zwanger ben dan is het ook goed, maar dan wil ik verder kunnen klussen, nu weet ik niet wanneer mijn eisprong is... Ik ben zelf zo egoistisch ondertussen dat ik gewoon door rook en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zelden een glaasje wijn drink nog. Zolang ik geen positieve test heb, ben ik naar mijn weten gewoon niet zwanger, al is er natuurlijk wel een sprankje hoop! Maar die onzekerheid maakt mij niet zo ver dat ik mijn sigaretten kan laten liggen... Wordt er helemaal gek van ondertussen!

Liefs, Betty

Hoi Betty,

Hoe lang moet je wachten op uitslag van de bloedtest?Ik duim voor je dat deze positief uitvalt.
Ik herken me wel wat in jouw verhaal. Je wordt gek van onzekerheid. Ik kan ook echt niet zeggen "mijn gevoel zegt dat ik wel/niet zwanger ben". Daarvoor ben ik veel te veel aan het twijfelen. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, want dan maak ik mezelf alleen maar gekker. Hopelijk lukt het mij wel om 2 weken te wachten en anders is een bloedtest misschien voor mij ook wel een optie.

Ik raak ook wel een beetje van de wijs doordat ik me afvraag wat de reden is. Heb ik een cyclus overgeslagen (is nog nooit gebeurd)? Houdt mijn psyche me voor de gek en ben ik gewoon te veel bezig met zwanger worden (schijnzwanger)? En als ik zwanger ben zit het dan wel op de goede plek en is alles goed? Tja ... genoeg vragen en nog geen antwoorden.

Liefs,
Leka

1 dec Solanum ZWANGER!!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
12 dec Patricia mama van Justin ZWANGER!!!!
7 dec Nancy84 ZWANGER!!!!
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail ZWANGER!!!!
13 dec Monique28 ZWANGER!!!!
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
18 dec As
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec Prinses L
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
27 dec Fleur.mv1
27 dec priscillaq
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
31 dec DeniseB
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
5 jan 01monique
6 jan louise1984
7 jan (of 12 januari) grotebroer
8 jan Nina83

ik heb mezelf erop gezet
had bij de vorige ook al gedaan maar ben er denk ik afgegooid

groetjes priscillaq

Hoi Leka,

Die onzekerheid is echt killend... Ik ga morgen even bellen of ze de uitslag hebben van de bloedtest, dan zijn we twee dagen verder...

Ik weet zelf ook niet wat ik moet denken... Heb met regelmaat zere borsten, constant zere tepels... De ene dag heb ik een opgeblazen gevoel, en de andere dag weer niet... Ik heb het naast me neer gelegd en wacht op de uitslag....

Een cyclus overslaan heb ik ook nog nooit gehad en het zint me helemaaaaaal niet... Is het 'gewoon' een cyclus overslaan? Of is spontaan 1 eileider ermee opgehouden? Beetje overdreven misschien, maar ik heb me alles al in mijn hoofd gehaald.

Omdat wij al ruim een jaar bezig zijn om zwanger te worden, mogen wij bij een negatieve uitslag in januari terug komen en dan gaan we de medische molen in... Ook niet leuk, maar dan krijg je tenminste antwoorden...!

Liefs, Betty

Hallo dames,

Ik heb vandaag de uitslag gekregen van mijn bloedtest, hij was negatief... Ik ben NIET zwanger. Beetje jammer, maar ik ben erg blij dat de onzekerheid weg is nu. Het wordt nu wel moeilijk om te vertrouwen op mijn lichaam want de eerste teken van zwangerschap (overtijd zijn) zegt voor mij nu niks meer.. Ik ben nu 18 dagen overtijd en nog steeds geen tekenen van mijn red devil.

Met de arts overlegt dat ik wacht tot mijn volgende NOD, en als het dan weer niet komt dan gaan we de oorzaak daarvan zoeken. Maar voor nu gaan we ervan uit dat ik gewoon een cyclus oversla.

Ondertussen zit ik dan ook gelijk weer in mijn vruchtbare periode, heb vandaag mijn eisprong (als het goed is) en we hebben gisteren geklust, dus dat zit dan wel goed!

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan