Leuk dat je meedoet!Leuk! Lieke, 33 jaar, ronde 1 van derde kindje! NOD 9 augustus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk dat je meedoet!Leuk! Lieke, 33 jaar, ronde 1 van derde kindje! NOD 9 augustus.
Leuk dat je meedoet !Christel, 38 jaar, ronde 2 voor 2de kindje. NOD 28/8.
Bij ons eerste kindje waren we de 2de ronde zwanger, maar wel schrik dat het omwille van leeftijd nu langer zal duren…
Ik test pas ochtend na NOD.
Ik zit er nu middenin. Mijn eisprong is later dan normaal, nu al op dag 18 volgens de app, normaal dag 16.Leuk dat je meedoet! Heb je eisprong gehad of niet
Spannend! Wanneer ga je testen (tenzij het al duidelijk is)?Leuk! Fieke 33 jaar, ronde 4 (eerste kindje). Een keer chemische zwangerschap (poging 1) NOD 3 augustus.
Welke app gebruik je en is die gratis? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een app, maar nu voorlopig nog niet.Hi ik doe ook mee, Suus en ben 35 jaar, 3e kindje. Mijn NOD is, zoals de app aangeeft 10 augustus maar ik denk zelf eerder 13 augustus.
Super spannend, voelt bijna als een eerste keer zwanger raken omdat het al 6 en 9 jaar geleden is van de andere twee..
Ik gebruik de app 'mijn kalender'. Het is een roze boekje met witte bloem erop. Je kan er veel op invullen qua klachten/kenmerken tijdens je menstruatie. Dit lijkt me vooral fijn als je je lichaam ook beter wil leren kennen tijdens eisprong etc.Welke app gebruik je en is die gratis? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een app, maar nu voorlopig nog niet.