NOD lijst augustus 2025 ♥️

Leuk dat je meedoet! Heb je eisprong gehad of niet
Ik zit er nu middenin. Mijn eisprong is later dan normaal, nu al op dag 18 volgens de app, normaal dag 16.
Vorige maand heb ik me ook enorm zwanger gevoeld, voor mijn idee ook een innesteling gehad, maar toch weer enorme buikpijn tijdens de nachtdienst en daarna menstruatie begonnen.
En nu dus een afwijkende eisprong, dus ik weet het niet zo goed deze maand.

Hoe ver ben jij deze maand?

Laatst bewerkt:
Hi ik doe ook mee, Suus en ben 35 jaar, 3e kindje. Mijn NOD is, zoals de app aangeeft 10 augustus maar ik denk zelf eerder 13 augustus. :)

Super spannend, voelt bijna als een eerste keer zwanger raken omdat het al 6 en 9 jaar geleden is van de andere twee..

Hi ik doe ook mee, Suus en ben 35 jaar, 3e kindje. Mijn NOD is, zoals de app aangeeft 10 augustus maar ik denk zelf eerder 13 augustus. :)

Super spannend, voelt bijna als een eerste keer zwanger raken omdat het al 6 en 9 jaar geleden is van de andere twee..
Welke app gebruik je en is die gratis? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een app, maar nu voorlopig nog niet.

Welke app gebruik je en is die gratis? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een app, maar nu voorlopig nog niet.
Ik gebruik de app 'mijn kalender'. Het is een roze boekje met witte bloem erop. Je kan er veel op invullen qua klachten/kenmerken tijdens je menstruatie. Dit lijkt me vooral fijn als je je lichaam ook beter wil leren kennen tijdens eisprong etc.
De app is gratis met hier en daar een advertentie maar niet storend.

Terug
Bovenaan