Nod lijst op pagina 1

Hee Betty,

Nou ik duim echt heel hard voor jullie dat het nu raak mag zijn. Hopelijk denkt het wat minder denken aan het zwanger worden positief :)

Heel veel succes met het afvallen, het gaat je zeker lukken. Maar wees gerust mijn schoonma is 1.56 groot en heeft maatje 42. Maar je kan het!

Ik heb 1 van deze dagen mijn ovulatie. Ben niet aan testen we proberen het gewoon om de 2/3 dagen. Alleen of ik nu wel of niet test mijn man voelt het gewoon aan. Gisteren avond lukte het dus helaas ook niet. Maar goed we hebben ma-avond wel geluk gehad dus hopen dat vanavond niet te laat is. Heb wel een rommelig gevoel in mijn buik. Heb helaas gisteren ook van mijn opa te horen gekregen dat hij een tumor in zijn blaas heeft dus dit werkt ook zeker niet motiverend.
Maar we gaan gemotiveerd door, voor zover het nog lukt.

Liefs Chantie

Hey meiden,

Vandaag m'n nod, maar nog niks te bekennen. Ik ver wacht m'n ongi tussen nu en de 12de. Als ik daar vanuit ga, dan valt het altijd mee...

Liefs grotebroer

Goeiemorgen!

@Chantie; wat naar van je opa! Dat werkt zeker niet motiverend nee. Hier hetzelfde hoor met mijn kerel... Zodra mijn ei op de planning staat wilt het ook niet altijd lukken terwijl ik hem niet op de hoogte houd. Ik denk dat de mijne het weet doordat ik veel meer zin heb in sex. Gister had mijn kerel zelf niet zo veel zin, maar het is toch gelukt doordat ik hem weer even ouderwets verleid heb. Misschien een idee? De sex wordt al gauw wat saaier omdat het om de ejaculatie gaat van hem... We hebben gewoon gevreeen zonder het n**ken zeg maar, en uiteindelijk kan de man het dan niet meer aan en gaat het weer als vanouds prima.

@Grotebroer, spannend je nod! Jij bent toch ook alweer een hele tijd bezig, of niet? Mijn duimen draaien in ieder geval voor je!

Liefs, Betty

Oow Betty, het klinkt misschien raar maar ik ben niet de enige met dit probleem. pff. Ik dacht dit is alleen iets wat wij hebben en als ik er met andere over praat dan lachen ze met uit. Maar nee toch nog iemand die weet wat ik voel.

misschien een gekke vraag, maar als we maandag gemeenschap hebben gehad wat gelukt is ;-) en we hebben het vanavond weer (en we gaan er vanuit dat het lukt) is dat dan niet te laat. 3 dgn. Aangezien we ovu-testen nu niet gebruiken weet ik dus ook niet wanneer die is. Maar straks zit ik ernaast.

liefs chantie

He Chanti,

Was het maandag al 3 dagen na je ei? Ze zeggen dat je een dag na je ei ook nog vruchtbaar bent maar als ik jou was zou ik me er niet mee bezig houden...

Als je geen ovu testen gesbruikt is het toch altijd gissen wanneer je ei is! Wij hebben die testen nog niet gebruikt en misschien moeten wij die straks ook gaan gebruiken van de arts, misschien dat we er steeds naast zitten ofzow! Maar ik heb altijd zo iets van, als ik aan de ovu testen ben, en ik heb volgens de test mijn eisprong en de sex wilt niet resulteren in een ejaculatie baal ik de hele maand. Dat weet ik van mezelf!

Kop op, en gewoon lekker sexen!! ;-)

Liefs, Betty

Hee Betty,

Nou ik ben er ook echt veel te veel mee bezig hoor. Volgens sensitest.nl moet ik eigenlijk vanaf 7 januari beginnen met testen want vanaf dat moment heb ik mijn ovu. dus afgelopen maandag kan ik gewoon al niet mee tellen want dat is veel te ver weg van mijn ei. Ik ga echt proberen er nu niet meer mee bezig te zijn. Want dat werkt echt averechts (of hoe je het ook schrijft).
We gaan gewoon wat meer van ons samen genieten, en niet meer constant aan zwanger worden denken.

Vind het wel heel spannend voor jullie! wel laten weten he hoe het allemaal verder gaat.

Liefs Chantie

He Chanti,

Het is allemaal ook zo vreselijk moeilijk om je er niet mee bezig te houden! Sinds kort houd ik niet meer bij in mijn agenda wanneer we gesext hebben... Voorheen deed ik dat nog wel eens en ging ik elke dag weer terug kijken naar wanneer mijn ei was en berekenen op babybrabbel.nl hoeveel kans ik had of ik deze ronde zwanger zou zijn. Best ziekelijk eigenlijk. Ik schrijf nu alleen mijn NOD in mijn agenda, en mijn vermoedelijke eisprong en that's it. Wat misschien ook wel wil helpen is gewoon alleen je NOD opschrijven en gewoon zo veel mogelijk sexen. En het blijft natuurlijk belangrijk om leuke sex te hebben, er lekker de tijd ervoor uit te trekken. Passionele sex vergroot ook weer de kans op een zwangerschap! Blije sex is blij zaad denk ik dan maar hahahaha

Wij gaan deze maand door met om de 2-3 dagen sexen tot mijn NOD voor het geval mijn ei later is ivm mijn 44dagen cyclus van afgelopen maand.

Ik zie ook vreselijk op om me te melden bij de HA straks... Het is dan definitief dat we niet makkelijk kinderen kunnen krijgen. Ik vraag me ook af voor de toekomst hoever ik wil gaan. Misschien wat voorbarig, maar we willen wel samen een 'punt' afspreken waar stoppen. Het moet niet ons leven gaan beheersen! Zo willen we geen draagmoeder schap, en geen ander zaad. IVF wil ik maximaal 3 keer als het nodig is en dan houdt het op. Dan wil ik liever ons spaargeld gebruiken voor mooie reizen en heb ik geen reden om niet te emigreren (al wilt mijn partner in NL blijven, dus daar zijn we nog niet over uit :D)

Ach ja... We gaan het zien allemaal, maar bedroevend is het wel...

Liefs, Betty

Hoi Betty en chantie

ik lees af en toe mee op dit forum ik zit al 10maanden in traject zieknhuis, maar je krijgt niet zomaar ivf, daar gaat veel aan vooraf, eerst HSG daarna als het eventueel nodig is kijkoperatie en als alles goed is dan moet je officieel tot 2 jaar zelf proberen en vanaf dan krijg je iui. Ik hoop niet dat het voor jullie zover komt, ik start als mn menstruatie komt met iui.
Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn en niet de mm in hoeven.

Succes en gr Wendy

Terug
Bovenaan