NOD lijst september -weer naar pg 1

Nou hier is het balen dus. Niet ongesteld, dus ik schat mijn NOD (het hele verhaal staat op het forum voor wie wil).

2 sept JoyceS84 (3e ronde, 1e kindje)
4 sept MissDaantje (1e ronde, 2e kindje)
5 sept Ukkie ZWANGER!!!
6 sept Shopgirl (ronde 5, 1e kindje)
6 sept Eline1983 (ronde 9, 1e kindje)
8 sept Mama Conny (ronde 1, 2e kindje)
8 sept Delmira (ronde 1, 1e kindje) ZWANGER
10 sept Debs80 (ronde 4, 1e kindje)
12 sept Mamavl (1e ronde, 2e kindje)
13 sept Marisca01 (1e ronde, 1e kindje)
13 sept Boefke (ronde 2, 2e kindje)
13 sept Nynke80 (ronde 2, 2de kindje)
13 sept Charles (ronde 2, 3e kindje)
14 sept Mama van sharton (ronde 12, 2e kindje)
15 sept Butterfly86 (ronde 2, 1e kindje)
16 sep Rexie (ronde 1, 3e kindje)
21 sept butterfly1984 (ronde1,1e kindje)
23 sept Mama van Sanne(ronde 4, 2e kindje)
24 sept Wondernmr2 (ronde 2, 2e kindje)
27 sept marian24 (ronde 2, 2e kindje)
2 okt teygetje (ronde 2, 4e kindje)
begin okt Ilse (3e ronde, 2e kindje)
20 okt Linda76 (ronde 6/2 na vmk, 3e kindje)

Hoi Dames,

hier nog niks. Net naar de wc geweest en constateerde alleen een stip wit (taai) slijm in mijn onderbroek aan. Geen idee of dit een voorbode is van mijn mestruatie. Gevoelige borsten zijn weer terug maar alleen als ik ze aanraak. soms wat lichte krampen maar ook niet constant. We wachten nog maar af. Ik twijfel of ik morgen zal testen of zondag. Morgenavond hebben we feest van mijn zwager, dus ALS het zo blijkt te zijn dan denk ik dat het extreem moeilijk wordt om niks te zeggen...haha. Zometeen maar eens met manlief overleggen hoe hij er over denkt.

haha ik had vandaag denk ik niet eens meer afgewacht... Het is toch vandaag je NOD?? Ik zou het veels te spannend vinden... Als ik mijn nod heb en ik ben nog niet ongesteld dan test ik meteen die dag... Het kan toch vanaf de NOD dag?

hoi Debs,

ik had precies hetzelfde als jij en heb op mn nod getest en raak... hoop jij ook!!!

Hoe dan ook... geniet van het feest bij je zwager.

xxx

@ debs80 ooooh! Spannend!

Mijn nod is ook morgen! (of overmorgen) normaal begin ik een week voor de tijd met bloeden maar dit keer niet! Zou het dan toch?
Heb ook last van slijmverlies.. gevoelige borsten soms..voel me niet zwanger maar voel me ook niet ongi...

Misschien gaan we morgen testen en anders zondag of volegnde week als ik ondertussen nog niet ongi ben geworden.

Succes en ik duim voor je.

Duim duim duim duim duim

owja..de kans dat ik zwanger ben is niet heeel groot. Nog niet veel kunnen klussen.
Maar goed ik twijfel omdat ik nog geen ongi voel aankomen en dan al een week niet! Normaal echt wel!
Of het is bingo of mijn cyclus verandert een beetje..

Afwachten he..

Terug
Bovenaan