NOD-Lijst week 2 (Alvast want ik ga op vakantie) Alle nieuws aub hier melden!!!

hoi hoi,

een hele fijne vakantie en geniet ervan.

ook ik zou graag op de lijst willen staan mijn naam is linda ben 23 jaar en vrijdag de 13de is mijn NOD dit is ronde 4 hopelijk de laatste.

groetjes linda

hey hoi,ik ben nicolette,ronde 4, 2e kindje,mijn nod is geloof ik 11-12-13-14 of 15 januari dus zet me maar op de lijst week 2,mocht het anders zijn hoor je het wel haha.
Voor als je nog niet weg bent fijne vakantie,groetjes nicolette

Hoi alma

Ik wil graag van de zwangerenlijst af, en ben dus nu geschikt voor de ontwetende lijst

Yvonne

hallo

ik (inimini) wil graag op de lijst der onwetende... vanaf deze maand ga ik prikken met gonal F dus dan weet ik weer wanneer mijn nod is.

dus inimini 26 jaar 8e ronde, 1e koter
groetjessssss

Hallo,

Ik kan van de lijst van januari af. Mijn ongi diende zich de 9de al aan! Helaas. Ronde 2 en dan wachten we 7 februari af!

Groetjes Debra

Hoi meiden,
Ik had van de week al in al mn teleurstelling mn nieuwe NOD doorgegeven, maar..... het bleek een innestelingsbloeding te zijn, want ik ben zwanger......
ik kan het echt nog niet geloven...

wanneer ik exact ben uitgerekend kon de gynaecoloog nog niet zeggen, maar ik hou het zelf even op 16 september 2006.

en nu duimen dat het deze keer goed blijft gaan...

Liefs,
Danielle

Hoi hoi, ik mag ook op de zwangeren lijst!!! Ik ben Demi, 35 jaar en nu dus 6 weken zwanger van de 1ste! Ik ben uitgerekend op 6 september.

Groetjes van Demi

Terug
Bovenaan