Nod Lijst week 46

Helaas weer ongi geworden, en vroeger dan verwacht. Maar ja als het dan toch moet komen dan maar liever vroeger als later.
Komende NOD 12 december, Guusje 27 jaar, ronde 5. Wat gaat dat toch snel...

hoi allemaal,

mijn NOD dag was 11 november. Nog niet ongi dus ga straks maar een testje doen!

Hoi hoi,
ik zag dat ik van de lijst verdwenen was. Geen idee hoe dit is gekomen, maar bij deze wil ik het even melden:
Natasja24 ronde 17 (vorige keer twijfelde ik in de ronde) en NOD is waarschijnlijk de 19e of 20e. Ik heb dit geprobeerd op te zoeken bij alle berichten, maar het was zoveel dat ik mijn oude bericht niet meer terug kon vinden.
Dus bij deze!!

Groetes,
Natasja

Hey Bri en Alma

Ik weet nu niet meer wanneer mijn nod komt
hellaas niet regelmatig zouden jullie mij op de lijst willen zetten van wie niet weten wanneer de duivels komen.

alvast bedankt

Groetjes lily80
ronde (10) (25)

ja daar was ik ook weer,helaas de duivels zijn toch gekomen.
een dag te laat maar ze zijn er helaas wel.Voor op de lijst dan maar weer:gp,nieuwe nod 9 december ronde 12.groetjes gea

Hoi Bri & Alma
Mag ik er (helaas) ook weer op.
NOD 5 december, ronde 5
Groetjes Rene (26)

Hallo Alma en Bri!

Wat fijn dat jullie het allemaal nog zo goed bijhouden.

Ik ben 5 november inderdaad precies op tijd ongesteld geworden..maar had ook niet anders verwacht, heb zo'n werk-stress! Volgens mij is dat nooit bevordelijk.
Ben weer druk in de weer om een baby te maken, maar ben er gelukkig in mijn hoofd niet meer zo obsessief mee bezig! Ik volg jullie nog steeds allemaal, en leef mee, maar heb vaak te weinig tijd om echt te reageren :-(

In ieder geval: heel veel succes iedereen en ik hoop dat het een goeie maand wordt!
En alle zwangere vrouwen: gefeliciteerd!! :-D

Mijn nieuwe Nod is op 3 december, ronde 3! Oja en ben dus Duin77, 28 jaar :)

Liefs,
Duin

Hallo

Met heel veel goede hoop naar Egypte gegaan. Maar helaas na 1 dag overtij dotch ongi geworden snik

Mijn nieuwe NOD is dus nu

Faye 6 dec, 5 de ronde 1 ste kindje

Liefs Faye

Terug
Bovenaan