NOD- lijst

Hoi meiden,

Mijn NOD is op 17 augustus... Bats, 36 jaar, ronde 9, vierde kindje..

liefs Bats

Ik wil er ook wel graag op! Ik ben 27 jaar, 11e ronde voor 1e kindje,. Nieuwe NOD 25 augustus

Hoi Hoi,
Haal mij maar van de lijst hoor. Ik ben eigenlijk nooit meer op het forum,  alleen af en toe om te kijken of er nog zwangeren bij zijn gekomen. Wij zijn nu een jaar bezig en ik heb het idee dat ik hier niet meer thuis hoor. Wij gaan binnenkort naar de AH om een afspraak met de gyno te maken.

Dus allemaal heel veel succes met het zwanger worden, en voor de zwangeren onder ons; GENIET ervan!!!!!!!!!!

groetjes Yara - NOD is 16 aug.

Hoi,

Ik wil er ook graag bij,
Janneke, ronde 3, eerste kindje, NOD: 20 aug.
Alvast bedankt!

Wowwie, dat was inderdaad snel!

Ik zag dat mijn leeftijd er nog niet bijstond. Ik ben nog steeds 24, dus dat kan er   nog even bij. Ik voel me ook niet baltijd meer zo thuis hier, maar heb besloten om (als het dan nog niet gelukt is) over een half jaar naar de huisarts te gaan. Ik blijf nog even hier. Het helpt me soms wel door de moeilijke dagen heen, en heb even op het als het wat langer duurt forum gekeken, maar daar ben ik ook nog niet echt aan toe.

Heel veel succes met het  maken van de lijst! Echt geweldig dat jullie het samen willen doen!

Groetjes!
Natas

ziet er goed uit , dames
Renaatje , 31 jaar, 2e ronde , 2e kindje

Hallo,hallo,
Dat ziet er goed uit. Mooi gedaan hoor.
Is er nog een plekje vrij voor mij?  
Guusje 27 jaar, 1 ronde, NOD 19 Aug.  
Alvast bedankt

Echt leuk zo'n lijst!!!
Ik Sarah 27 jaar wil ook wel op de lijst.
Mijn NOD weet ik niet want ik ben na het stoppen met de pil na mijn ontrekkingsbloeding niet meer ongesteld geworden.
Het zal ons eerste kindje worden.

Groetjes, Sarah

Terug
Bovenaan