Nod Lijst!!!

he bri
ook ik ben weer ongi geworden helaas.
mijn nieuwe nod is 1 december en we zitten al weer in ronde 28 en ben nog steeds 23 jaar,alvast bedankt voor het eropzetten.

liefs naat

Hey hoi,

Zou ik ook op jullie nod lijst mogen, Heb vandaag (5 nov) mijn nod, maar zit nog een beetje in spanning, dit is voor ons ronde 10 geweest. Volgende nod: 4 dec.

Thanx,

Liefs

Hellow !!
helaas, helaas, ben weer ongi geworden en wel weer erg ongeduldig, dus we gaan er weer voor !

Yappie, 36 jr, ronde 8, NOD 29 November !

Thx,

Blanca

Hallo!!

Afgelopen vrijdag werd de eerste dag van de mogelijke zwangerschap..... dan ben ik nu dus op de 3e dag...... oftewel zo ongesteld alswat.

Volgende NOD is op 2 december. De laatste kans om voor mijn 37e moeder te worden.
Ronde 9, dus als ik nu zwanger word dan heeft het zwanger worden net zo lang geduurd als dat we straks op het kindje moeten wachten.

Maisie, 36, 1e kindje, 9e ronde,  NOD 2 december

Hoi dames,

Helaas, ook ik wil weer op de NOD lijst. Mijn NOD dag is 1 december.

groeten Kesha (28), ronde 5

Goed... ronde 6 is weer doorgebroken.
Dit keer een cyclus van 24 dagen.... Grrrr.
Ben ook weer toe aan m'n tweede potje foliumzuur.

TeHa 34 jaar, 6e ronde, NOD 29 november, tweede kindje.

Nog niet ongesteld, maar een paar dagen geleden een negatieve test... Ik wacht nu nog tot dinsdag, waarschijnlijk ben ik voor die tijd al ongi.

Hoi hoi!

Het zal jullie al heel vaak gezegd zijn, maar ik wil het jullie ook nog eens zeggen....ik vind dat jullie dit geweldig doen! Ik heb bewondering voor jullie hoor! Er zal best wel veel tijd in zitten!
Ik lees al een tijdje mee, maar plaats niet zo vaak een berichtje.
Ik wil graag mijn nieuwe NOD doorgeven. Heb dit dus een poosje niet gedaan, maar het gevolg is dus, dat ik nu niet meer zeker weet, of ik in ronde 8 of 9 zit.
Dus meiden....dankzij jullie ga ik het nu toch beter volgen en wil ik heel graag op de lijst....Mijn nieuwe NOD is 16 december (geloof 8e ronde)1e kindje.

Alvast ontzettend bedankt! En Succes(ga vooral zo door)
Famke

Terug
Bovenaan