NOD lijst

A

Anoniem

Guest
Even weer op pagina 1 hoor.. :)
Volgende week word er hier weer volop geklust.. :D Succes allemaal, hoop dat 't een keertje zo mag zijn...... Liefs Vissen

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
7 dec Nancy84 ----> ZWANGER
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
8 jan Nina83

1 dec Solanum ZWANGER!!!
1 dec Betty (?)
4 dec Debbyr1981
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
7 dec Nancy84 ----> ZWANGER
9 dec Jannie1306
9 of 11 dec Nathalie
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail
13 dec Monique28
15 dec Lieve Kindjes
18 dec Star80
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec Prinses L
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
01 jan Betty
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
8 jan Nina83

Nu heb ik mezelf er voor de derde keer bij op moeten zetten..Het lijkt wel of mag ik er niet op...;)

Succes met zwanger worden allemaal...Rond de kerst zal er wel flink worden geklust..

Ik kan mij aan deze lijst toevoegen op 5 januari

Groetjes Monique

Hoi Prinsesl,

Waaschijnlijk wordt de lijst gekopieerd en er niet goed opgelet worden. Maar natuurlijk mag je er bij :)
Succes met klussen!

groetjes Chantal

nou echt heel nederland is het ook niet he. maar dat krijg je als je typt en tegelijkertijd ik hou van holland kijkt. hihi

Na eerst vanmorgen negatief getest te hebben (kon me toch niet inhouden) Vanmiddag toch maar weer een test gedaan.... ZWANGER!!!! ik geloof het echt niet, zo onwerkelijk! Meiden allemaal heel veel succes met zwanger worden Ik ga maar in het naar het volgende forum toe! PFFFFF moet het echt nog tot me door laten dringen....

He Monique, wat geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd meid!

Hoe is het met de andere dames trouwens? Ladymail? Ongeduldig?

Ik weet hier nog steeds niets... Niks noppes nada... Heb woensdag voor het laatst getest, morgen nog maar een keer testen, ben dan 2 weken overtijd.. Niet echt kwaaltjes ofzow... Wat denken jullie? Sla ik een menstruatie over, ben ik gewoon niet zwanger? Hoeveel kans heb ik om wel zwanger te zijn? Ik wordt er een beetje wanhopig van van deze onduidelijkheid...

Liefs

Terug
Bovenaan