NOD lijst

He Monique, wat geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd meid!

Hoe is het met de andere dames trouwens? Ladymail? Ongeduldig?

Ik weet hier nog steeds niets... Niks noppes nada... Heb woensdag voor het laatst getest, morgen nog maar een keer testen, ben dan 2 weken overtijd.. Niet echt kwaaltjes ofzow... Wat denken jullie? Sla ik een menstruatie over, ben ik gewoon niet zwanger? Hoeveel kans heb ik om wel zwanger te zijn? Ik wordt er een beetje wanhopig van van deze onduidelijkheid...

Liefs

He Monique, wat geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd meid!

Hoe is het met de andere dames trouwens? Ladymail? Ongeduldig?

Ik weet hier nog steeds niets... Niks noppes nada... Heb woensdag voor het laatst getest, morgen nog maar een keer testen, ben dan 2 weken overtijd.. Niet echt kwaaltjes ofzow... Wat denken jullie? Sla ik een menstruatie over, ben ik gewoon niet zwanger? Hoeveel kans heb ik om wel zwanger te zijn? Ik wordt er een beetje wanhopig van van deze onduidelijkheid...

Liefs

Mijn NOD is 18 december. Spanend allemaal. Nog een klein weekje dan weet ik meer. Heb wel last van mijn borsten en wat last van mijn buik maar goed verder voel ik moet prima al ik geen trek heb in chocala :)

ja ik ben zwanger 3 keer positieve test vandaag precies 4 weken en 1 dag

gr ladymail

Hey,

Ladymail en Monique28 gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Lijkt mij een prachtig kerst kado.

Volgende week heb ik mijn nod. Heb wel zere borsten en onder in mijn buik voel ik gerommel. Maar ik kan het me ook allemaal verbeelden hoor. Hopelijk is het raak anders op naar de volgende ronde. Zijn fijn zijn als we cyclus wel een beetje regelmatig blijft nu. Ik wil volgende cyclus toch wel met ovulatie testen beginnen. laatste heb ik zwangerschapstesten besteld bij www.sensitest.nl. Heeft iemand hier ook al iets bij besteld en hoe bevallen de ovulatie testen daarvan? Ik hoor het graag...

tot mails

gr kaatje

gr kaatje

Terug
Bovenaan