NOD lijst

Pfff, ik had vanmorgen een vroege test gedaan..maar zag niks nakkes nada..(ga vanavond kroeg in dus dacht test het voor de zekerheid eventjes..Niet dat ik veel drink maar toch..)
Maar goed..Zal dus volgende week wel ongi worden...

Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd!
Ik had mijn NOD 12 december, maar de testen zijn negatief en ik ben ook nog steeds niet ongesteld...

@ ongeduld, nog even volhouden misschien is de waarde nog niet hoog genoeg.

Ik heb gisteren contact gehad met de huisarts. ondanks we al ee njaar bezig zijn moeten we gewoon nog een jaar doorklussen :-( Aangezien onze leeftijden nog zo jong (zijn 26 jr), moeten we nog vruchtbaar genoeg zijn.
Mogen over 6 maanden evt een potje inleveren om te kijken hoe de kwaliteit van mijn man is.
Duimen maar dat dit niet nodig is, en anders weet ik niet eens of een 6 maanden nog vol te houden is.

Voor alle zwangeren gefeliciteerd, en de niet zwangeren op naar een vruchtbaar 2010. Agh we hebben nog 11 dgn dan is het pas 2010.

liefs Chantal

Betty: Bah...ik had toch een beetje goede hoop voor jou. Inderdaad wel raar dat na de uitslag je ineens ongesteld wordt, maar je hoort het wel vaker ja. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!!

Chantie: Wat vind je er van dat je nog een jaar moet doorklussen van de huisarts? Ik wil zelf volgende maand naar de huisarts als ik dan nog niet zwanger ben en ik hooop toch niet dat hij me nog een jaar laat doorklussen.

Ik voel mezelf verschrikkelijk ongesteld maar ik ben het niet. Vorige maand had ik dat ook en toen werd ik prompt drie dagen te vroeg ongesteld. Nu heb ik het weer maar tot op heden nog niet ongesteld. Het is donderdagavond al begonnen. Mijn temperatuur is ook nog niet gedaald. Ik ga er vanuit dat ik morgen ofzo toch ongesteld wordt maar heeeel stiekum krijg ik toch alweer een beetje hoop. (maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet, dan is het straks weer een teleurstelling

Gr. Karin

Ben ik weer!

Vanmiddag getest: Negatief. Ook nog steeds niet ongesteld. We wachten af.....

En inderdaad Chantie; Op naar een vruchtbaar 2010 :)

Liefs

He Chanti en Karin,

als jullie het niet eens zijn dat jullie moeten doorklussen dan heb je ALLE RECHT om jezelf te laten doorverwijzen...

Mijn HA vond het ook niet nodig dat ik een bloedtest deed, maar ik wilde dat perse, dan is hij verplicht om mij door te sturen. Simpel weg, het is mijn lijf, ik betaal elke maand een godsvermogen en het enige wat ik vraag is een papiertje van hem...

Ik zou me vooral niet laten weg sturen, en chanti, jou al helemaal niet, je bent al een jaar bezig en dat is de richtlijn om naar de HA te stappen als je niet zwanger bent nog. Lekker makkelijk gezegd dat jullie nog jong zijn! Een jaar is lang hoor!!!

Laat je niet kisten, en anders zeg je tegen je HA dat je dan een second opinion gaat aanvragen bij een andere arts. Daar houden ze namelijk niet van (ze krijgen geld voor elke patient die bij hun ingeschreven staat, of hij ze nou vaak of amper ziet)

Kop op, en blijf vooral zelf baas van je eigen lijf!

Liefs, Betty

1 dec Solanum ZWANGER!!!!
4 dec Debbyr1981
12 dec Patricia mama van Justin ZWANGER!!!!
7 dec Nancy84 ZWANGER!!!!
12 dec Ongeduldig
13 dec Ladymail ZWANGER!!!!
13 dec Monique28 ZWANGER!!!!
18 dec Jan1306 ZWANGER!!!
18 dec Star80
18 dec As ZWANGER!!!!
20 dec inez05
22 dec Kaatje
23 dec Prinses L
24 dec Mamoon
24 dec Karin777
25 dec Elin83
27 dec Fleur.mv1
27 dec priscillaq
28 dec eerste kindje
30 dec Chantie
31 dec DeniseB
3 jan Vissen
4 jan Nathalie
5 jan 01monique
6 jan louise1984
7 jan (of 12 januari) grotebroer
8 jan Nina83
13 jan lieve kindjes
17 jan Betty

Joehoe!!!
vanmorgen getest en het was overduidelijk, ik ben zwanger!!!
Het is nog wel een rare gedachte kan het nog niet geloven!!
Liefs Jan

Hoi dames,

Ja de ha gaf aan dat we nog een jaar moesten doorklussen omdat mijn man zich natuurlijk het afgelopen jaar niet goed heeft gevoelt en nog steeds thuis zit met burn/out en depressie klachten.hoe het precies zit kunnen jullie ook nalezen op pagina 2 op het forum van zwanger worden onderwerp Help!!!!
En hij denkt dat dit ook een oorzaak kan zijn. En aangezien we nog zo jong zijn en zo vruchtbaar zijn ziet hij nog geen problemen.
Maar leeftijd zegt tooch helemaal niks. je kan ook 26 zijn en niet vruchtbaar zijn of zie ik dat nou verkeerd. Ik had echt gehoopt dat hij had aangegeven van breng ma ochtend maar een potje dan gaan we het zaadkwaliteit nakijken.
Ik heb nu echt zoiets van goed we klussen door maar max tot aan april. Dan zijn we weer 4 maanden verder en dan moet hij echt maar een doorverwijzing geven.
Gisteren avond bij mijn schoonouders geweest en zij gaf aan dat mijn man vroeger hormoonzalf kreeg ivm kale plekken op het hoofd. Kan dit ook kwaad?????
Voel me er wel rot onder.

Balluh betty dat het deze maand zo vervelend voor je is verlopen. Het gaf nu natuurlijk heel veel hoop. En van vele verhalen hoor je wel meer dat het een paar weken duurt voordat eindelijk het positief bericht wordt gegeven. Maar wel fijn voor jullie dat voor jullie nu in januari actie wordt ondernomen. Zal toch het gevoel gegeven worden dat je serieus wordt genomen.

En Jan1306 wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd!!!! geniet er lekker van. Ben je lang bezig geweest om zwanger te raken.

Star80 nog een paar dagen wachten en dan kijken of er veranderingen zijn op de testen. Duim heel hard voor je mee!!

Karin ik hoop niet dat je al ongesteld bent geworden, hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te mogen raken.
Laat het wel weten he hoe het verder gaat! ik hoop toch zo dat je de volgende ronde niet naar de ha

nou dames nog een fijne zondag-avond!

liefs chantal

Terug
Bovenaan