NOD-lijst

Meiden hoop zo dat het lukt deze maand. Gebruik voor het eerst ovu testen..Om te kijken wanneer ik mn ei heb, is nogal onregelmatig..En of ik een ei heb..
En dan maar hopen dat wanneer de test een dikke streep aangeeft het ook lukt in bed ;)...
Zoals jullie misschien hebben gelezen in eerder NOD topics, mijn vriend is 2 weken opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat hij een beroerte heeft gehad. Hij is nu weer een week thuis, en heeft uiteraard nog veel klachten van de beroerte..Traag, moe, slechte concentratie etc etc..
Nou ja..We wachten af..Denk zelf vrijdag mn ei te hebben...Spannend...

Nou jullie succes met klussen..Ik ga naar mn bedje..

Liefs

En ik zit weer op het wachtbankje....

Maandag is mijn NOD, ik dacht eerst zondag maar heb me vergist. Ik ga niet testen, ik wacht het wel even af dit keer.

Hoe is het met de rest?

Liefs, Betty

En ik zit weer op het wachtbankje....

Maandag is mijn NOD, ik dacht eerst zondag maar heb me vergist. Ik ga niet testen, ik wacht het wel even af dit keer.

Hoe is het met de rest?

Liefs, Betty

Hoi Allemaal,

Karindemi van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je je lekker goed blijft voelen!
Dat alle Karin's (en alle anderen) maar zwanger mogen worden deze ronde.

Ik zelf ben gisteren bij de ha geweest en heb een doorverwijzing gekregen voor de gyn. Ik ben benieuwd wanneer ik mag komen!

Groetjes Karin

Hoi dames,

Spannend voor je betty ik blijf heel hard duimen.

Ik heb nu toch wel iets heel raars heb vorige week mijn ei gehad nou flink geklust en normaal heb ik hierna altijd heel veel last van mijn borsten. Hoef ze maar aan te raken met aankleden en ze doen pijn. Maar nu helemaal niet. Heb ook steeds een heel opgezet gevoel in mijn buik. Heb ook constant trek in eten. Ik ga me nu weer allemaal dingen verbeelden ben ik bang.
25 januari is mijn nod en ga ook echt niet testen. Wacht het af. Maar ik heb toch wel stelletjes hoop.

liefs Chantie

Oei Chanti wat spannend! Wanner was je ei? Sommigen voelen het al heel snel.....zou het wel verschrikkelijk leuk voor je vinden!!

Liefs Karin

Hoi Karin,

Nou wanneer hij precies is geweest weet ik niet meer maar dit is vrijdag/ zaterdag of zondag geweest. Heb wel behoorlijk last hier van gehad. Echt steken, voelde echt mijn eierstokken, pijn in mijn rug.
Ik vind het ook zo spannend. Nog steeds geen pijnlijke borsten dus vind het zelf ook super spannend.

Liefs Chantie

Nou wat ik gisteren in ene had!!!

Gisteravond was ik in ene kots en kots misselijk! Gelukkig is alles binnen gebleven! Ik zou deze maand helemaal nergens op letten (kwaaltjes) maar dat gaat erg moeilijk zo! Ontzettend zere borsten de hele dag, maar nu gelukkig niet zo misselijk!

Maandag NOD, ik ga niet eerder testen dan woensdag mocht het uitblijven!!

Terug
Bovenaan