NOD-Lijst

gefeliciteerd ukkietje!!!

ik moet morgen ongesteld worden en voor het eerst heb ik het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Nu maar afwachten of mijn lichaam me niet voor de gek houd

Ik volg toch niet helaas, dacht ik vanmorgen nog een heeeeeel licht streepje te zien, ben ik nu toch ongi geworden....op naar ronde 6 (wel al 9 maanden bezig) dan maar weer.........weet niet precies wanneer mijn NOD is dus als ik meer weet meld ik me wel weer voor de lijst

2 sept JoyceS84 (3e ronde, 1e kindje)
4 sept MissDaantje (1e ronde, 2e kindje)
5 sept Ukkie ZWANGER!!!
6 sept Shopgirl (ronde 5, 1e kindje)
6 sept Eline1983 (ronde 9, 1e kindje)
7 sept Ilse (ronde 2, 2e kindje)
8 sept Mama Conny (ronde 1, 2e kindje)
8 sept Delmira (ronde 1, 1e kindje)
10 sept Debs80 (ronde 4, 1e kindje)
12 sept Mamavl (1e ronde, 2e kindje)
13 sept Boefke (ronde 2, 2e kindje)
14 sept Mama van sharton (ronde 12, 2e kindje)
15 sept Butterfly86 (ronde 2, 1e kindje)
16 sep Rexie (ronde 1, 3e kindje)
16 sept Nynke80 (ronde 2, 2de kindje)
21 sept butterfly1984 (ronde1,1e kindje)
23 sept Mama van Sanne(ronde 4, 2e kindje)
24 sept Wondernmr2 (ronde 2, 2e kindje)
27 sept marian24 (ronde 2, 2e kindje)
2 okt teygetje (ronde 2, 4e kindje)
20 okt Linda76 (ronde 6/2 na vmk, 3e kindje)

Ik denk dat mijn NOD zo rond 20 oktober uitkomt, tja cyclus van zo'n 5 weken dus dan duurt het nogal lang allemaal..........Zwangere dames gefeliciteerd en de rest succes!!

Bedankt voor jullie reacties. Linda balen, Delmira, nee eigenlijk ben ik niet bang dat ik nog ongi zou worden. Zaterdag was een heel licht streepje, gisteren met CB getest en een kruisje en als dubbelcheck de digitale en daar kwam echt zwanger te staan...
Shopgirl succes vandaag! en natuurlijk ook de andere meiden!

Helaas geen goed nieuws hier. Ben vandaag ongesteld geworden. Ben voor het eerst ook echt verdrietig. Vorige keren baalde ik wel maar had ik ook zoiets van, we gaan er volgende maand dubbel zo hard voor maar nu voel ik me gewoon echt even kl*te!
Ik weet dat ik nog helemaal niets te zeuren heb vergeleken met sommige andere meiden hier op het forum maar toch. Had zo het gevoel dat het nu wel een raak kon zijn.

Terug
Bovenaan