NOD lijst

Hoi saar09,

De ene test al een paar dagen voor haar nod positief en de ander pas een week later. Als jou menstruatie uit blijft zou ik over een paar dagen weer een testje wagen.

Bij mijn 1e kindje hebben we er 1 jaar over gedaan en teste pas enkele dagen na mijn nod positief. Nu ben ik 2 maanden geleden gestopt met de pil en ik teste gisteren 4 dagen voor mijn nod al positief.

Ik hoop voor jou dat je over een paar dagen een positieve test in handen hebt.

Liefs Clau

hoi claudia19831,

danku om te antwoorden.
Ik ben van mijn 1ste dochtertje zwanger geworden tijdens het gebruik van de pil. Daarna een paar testen gedaan en ook pas bij de 3de test na 2 weken teste ik positief...

Heb nu al een aantal dagen (5 a 6 dagen) het gevoel dat ik constant naar het toilet moet. Mijn borsten zijn al een week echt gigantisch...aders iets meer zichtbaar dan anders en mijn tepels jeuken heel hard...Ben de ene moment kei vrolijk en voel me goed in mijn vel en sommige momenten staat het wenen me nader dan het lachen. Ik hoop zo hard dat in ronde 1 het al raak is, maar heb elke dag wel "schrik" om toch mijn regels te krijgen...ik ga nu relaxen tot dinsdag en dan nog een test doen. Ben dan een week over tijd (enja nog iets: iedereen vraagt: seg ben jij zwanger van een 2de kindje: reden, je straalt, borsten groter, ...) wat moet ik nu denken?

groetjes
saar

Dank je saar09, maar als ik het zo allemaal hoor/lees dan denk ik wel dat je een positieve test gaat krijgen. Die stemmingswisselingen, vaak plassen en jeukende tepels heb ik ook.

Bij mij is het vroege testen uit toeval gegaan. normaal wacht ik tot na mijn nod. Maar deze maand ben ik met ovulatietesten begonnen. Na mijn ovulatie waren de testen een paar dagen negatief en daarna tot aan nu positief. Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen met een ovulatietest positief op zwangerschap testen. Gister middag had ik weer een positieve ovulatietest en iets zei tegen me dat ik ook maar eens een zwangerschaps test moest gaan proberen en die was positief. Vandaag voor de zekerheid nog eens een zw test gedaan en weer positief.

Ik snap je trouwens volkomen dat je eigenlijk wel een beetje bang bent dat je regels weer doorkomen. De kwaaltjes van een beginnende zwangerschap lijken veel op de kwaaltje van een menstruatie. Maar jou kwaaltjes lijken meer op een beginnende zwangerschap.

Knap van je dat je tot dinsdag kan wachten met testen. Dat kan ik echt niet hoor ;)
In ieder geval heel veel suc6 en ik ga voor je duimen.

Liefs Clau

hoi hoi,

ja ik hoop het ook hoor...regels nog steeds niet doorgekregen en nog altijd niet al te veel honger...last van draaierigheid, ineens te warm krijgen en heeeel moe zijn...hopen hier heel hard op een zwangerschap. Heb hier reeds een test liggen maar vermits die van gisteren negatief was durf ik vandaag nog niet testen...

ik hoop idd dat ik tot dinsdag kan wachten maar vrees dat de test er dit weekend aan zal mogen geloven...heb niet meer zoveel geduld en misselijkheid begint me parten te spelen...dus wil echt wel positief testen...:D

mercikes dat je mee wil duimen...fijn om hier op het forum een beetje mijn zegje kwijt te kunnen :D

veel succes met je zwangerschap hè...geniet er van!!

liefs

Saar

Pfff ik zou niet kunnen wachten hoor! Ja verstandelijk wel, maar ja, die werkt vaak niet erg mee ; )

Ik verwacht hier niks (moet nog een weekje). Vorige maand allerlei kwaaltjes enzo en dus negatief. Nu helemaal niks, behalve een rommelende buik voor een paar dagen! Maar eerlijk is eerlijk, de vorige keren had ik tot zo'n 6 weken nergens last van en bij de tweede zwschap werd ik daarna megaziek!

Stiekem wel spannend hoor!
Vind het wel leuk dat iedereen die spanning heeft. hihihhih

ja hier ook die spanning ben nu 2 dagen overtijd maar kan natuurlijk ook een lagere cyclus zijn maar toch???Stel je voor..... gek word je er van.
Ik heb nu nog last van mijn bortsen normaal 1 a 1,5 wkn voor ik ongi moet worden.
Of ik word dus pas volgende week ongesteld of ik ben wel zwanger!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh gek word ik er van.
Heb donderdag al getest NEGATIEVE.
Nu test ik morgen weer!!!!

hoi allemaal,

ondertussen al 5 dagen overtijd... kon het niet meer aan en heb vanmorgen dan maar weer een test gedaan. De uitslag was negatief... en toch zijn mijn borsten groter, zie je redelijk veel blauwe aders, ben ik constant draaierig en heb ik totaal geen signalen dat ik mijn regels moet krijgen. Ik moet nu ook bijna al een week precies constant naar het toilet... wordt er een beetje zot van. Zou ik dan toch niet zwanger zijn Of net wel maar gewoon niet genoeg hormoon? Bij mijn dochtertje teste ik ook pas na 2 weken positief maar das nog wel eventjes. Als ik ze tegen donderdag niet door heb gekregen (ben dan 8 dagen overtijd) dan ga ik bij de huisarts bloed laten trekken. Kan het dat een zwangerschaptest de hoeveelheid hcg niet registreerd? Of mss ben ik gewoon niet zwanger... spannin spanning spanning

Terug
Bovenaan