NOD Maart 2019

Gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons. Ik heb het afgelopen weekend echt hele erge steken gehad ter hoogte van mijn rechter eierstok. Komt dat jullie bekend voor? Nu zijn ze voorbij en voel ik meer lichte steekjes in mijn onderbuik. 

NOD 12 maart. Wachten duuuuurt lang!

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd zwangeren, en voor degene die helaas niet zwanger zijn, op naar de volgende ronde! 
Graag jullie advies! 
Morgen starten mijn 'vruchtbaredagen weer', ik doe dan ook ovulatietesten om mijn eisprong goed te vinden. 
Dit is ronde 10, en elke maand netjes ongesteld geworden op de dag dat het hoort, soms wel een vroegtijdige korte bloeding (max 3. dagen ervoor) Soms hopen op toch een zwangerschap, maar negatieve testen. 
Ik merk alleen nu, dat ik sinds een aantal dagen last heb van: lichte steken in mijn borsten, winderigheid, rommelige darmen, rommelig gevoel onderbuik, hoofdpijn, gevoel dat mijn eten hoog zit en maagzuur. 
Dit is wel vrij vreemd toch? terwijl ik deze week nog niet geklust heb. En mijn vruchtbare dagen zijn nog niet aangebroken. Toen begon ik mijzelf helemaal gek te maken, met misschien toch zwanger. Maar dat kan het ook niet zijn, aangezien ik goed ongesteld was.
Herkennen jullie dit ?

Hoi allemaal, Gefeliciteerd zwangeren, en voor degene die helaas niet zwanger zijn, op naar de volgende ronde!  Graag jullie advies!  Morgen starten mijn 'vruchtbaredagen weer', ik doe dan ook ovulatietesten om mijn eisprong goed te vinden.  Dit is ronde 10, en elke maand netjes ongesteld geworden op de dag dat het hoort, soms wel een vroegtijdige korte bloeding (max 3. dagen ervoor) Soms hopen op toch een zwangerschap, maar negatieve testen.  Ik merk alleen nu, dat ik sinds een aantal dagen last heb van: lichte steken in mijn borsten, winderigheid, rommelige darmen, rommelig gevoel onderbuik, hoofdpijn, gevoel dat mijn eten hoog zit en maagzuur.  Dit is wel vrij vreemd toch? terwijl ik deze week nog niet geklust heb. En mijn vruchtbare dagen zijn nog niet aangebroken. Toen begon ik mijzelf helemaal gek te maken, met misschien toch zwanger. Maar dat kan het ook niet zijn, aangezien ik goed ongesteld was. Herkennen jullie dit ?

BabyAD, heb je een test gedaan om het uit te sluiten? Zijn verdacht veel symptomen van een zwangerschap. Ik ben natuurlijk geen arts, maar baat het niet dan schaadt het niet. Hoe vaak hoor je niet dat vrouwen gewoon ongesteld worden, terwijl ze zwanger zijn?

Hier vandaag 7 DPO en weinig symptomen. Wel al de hele dag steekjes/trekjes onderin m'n buik. Wat is dat wachten toch verschrikkelijk... 

Goedemorgen dames,

Allereerst gefeliciteerd aan alle zwangere dames! En voor de dames die al ongesteld zijn geworden, jammer maar succes in de volgende ronde!

Ik ben een beetje stil geweest afgelopen weken, wel zo nu en dan meegelezen. Ik merkte dat ik het (in tegenstelling tot vorige maand) beter los kon laten. Dit is voor ons wel pas ronde 2 hoor, maar vorige maand was ik een soort obsessief haha. Ik zit nu op cyclusdag 23. Uitgaande van mijn langste cyclus van 36 dagen zal ik mijn ovulatie denk ik wel gehad hebben haha. Maar voor de zekerheid vanavond toch nog maar een keer aan de slag. Afgelopen maanden liep mijn cyclus steeds op dus we nemen het zekere voor het onzekere!

Iedereen succes met wachten en ik hoop op weer veel zwangere dames deze maand! :)

Terug
Bovenaan