Nod maart 2021

BellaFlora – 1ste kindje❤️MichellevdM – 1ste kindje❤️JessiicaB – 2de kindje❤️LotX – 2de kindje❤️KimChar – 1ste kindje❤️Wensje – 1ste kindje❤️SBH – 3de kindje❤️Gebruiker05 – 2de kindje❤️AstridZ – 1ste kindje❤️Sje❤️xxNH❤️Caringlove – 1ste kindje❤️Emma-vB – 1ste kindje❤️ZwangerYes – 3de kindje❤️KimmieX – 1ste kindje❤️Stradolia – 1ste kindje❤️

Nou hier word het steeds gekker.
8 jan is mijn spiraal verwijderd (mirena).
daarna enkele dagen bloedverlies. Toen iets wat leek op een menstruatie van 18 tot 21 jan. Nu dacht ik in mijn vruchtbare periode te komen ivm soort slijmverlies, steekjes enz. Geklust op zondag avond 31jan en werd wakker met helderrood bloedverlies en duurde 4 dagen ook stolsels enzo. Dacht is dit nu weer een menstruatie:/ of is dit pas een echte menstruatie. Nu vandaag 8 dagen na het klussen en na 3 dagen geen bloed verlies weer roze bloed verlies??.. dus ik heb echt geen idee meer. ?‍♀️

@depss je lichaam moet nog herstellen van alle hormonen dus dit hoort er helaas bij?hoe lang heb je de spiraal gehad? ik heb maar een paar dagen de pil geslikt maar kreeg toch een doorbraakbloeding waardoor mijn cyclus weer opnieuw is begonnen en dat dus van een paar dagen?

@Depps, herkenbaar! Mijn spiraal is er afgelopen vrijdag uitgegaan en ik heb geloof ik nog nooit zoveel bloed verloren als de afgelopen dagen. Ik heb tijdens het dragen van mijn spiraal wel altijd een cyclus gehad, dus ik verwacht over 6 dagen dat mijn menstruatie ook nog eens begint. Hopelijk heb ik het dan voorlopig gehad! Als dat klopt (ik ga wel wat ovulatietesten bestellen voor de zekerheid), zou mijn NOD op 11 maart vallen. Maar is nog even afwachten wat mijn lichaam gaat doen nu het moet resetten van de hormonen.

@Floorelvira ik heb hem een jaar gehad. Bij het zwanger worden van onze dochter had ik direct een regelmatige cyclus duurde wel 9 rondes. Maar met de ovu testen was het vrij snel duidelijk. Nu nog niet geprobeerd trouwens.
@marliesBB oh spannend. Mijn soort van korte nep menstruaties kwamen met deze spiraal soms wel soms niet. Dus dat is ook anders dan bij de 1e toen waren Ze wel regelmatig.
Het is voor mij nu heel onduidelijk welke bloeding nu wat is geweest dus de 14e is of mn NOD of mn eisprong of alles is nog steeds helemaal in de war.
Na het gezellig maken zou ik nu ook op 9 a 10 dpo kunnen zitten want die week klopte alles kwa eisprong achtige kwalen.. nouja heel verwarrend dus. Mn buik is vandaag heel erg opgezet en zeurende steekjes en last van mn darmen en onderrug. We blijven wachten 1 grote verassing deze maand. 

Terug
Bovenaan