Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@LilaX; wat balen, zo'n onregelmatige cyclus Idd maar goed gaan bijhouden met ovulatietesten!
Mag ik ook op het lijstje? Als het goed is valt mijn NOD op 11 maart, maar is nog even afwachten aangezien spiraal er net is uitgehaald. Voor ons dus de 1e ronde, en ook 1e kindje!
Hee,
Graag schrijf ik ook weer mee. Het is toch fijn om af en toe mijn verhaal kwijt te kunnen en te lezen hoe het bij jullie gaat Nod is 5 maart, 4e ronde voor 2e kindje.Sinds dat wij bezig zijn is mijn menstruatie onregelmatig. Herkennen jullie dit? Laatste menstruatie was 4 dagen te vroeg en duurde maar 2 dagen. Ik dacht nog aan een innesteling maar het was veel bloed en ik heb geen kwaaltjes nu. Dus nu hopen dat het deze maand lukt? Succes meiden!
Hi allemaal! Ik wil ook graag meeschrijven. Eind augustus gestopt met de pil. In januari een beetje aangerommeld, maar we hebben besloten er echt voor te gaan. Donderdag is mijn menstruatie begonnen, dus doen mee voor eerste kindje, ronde 1 mijn nod is staat nu op 16 maart! Groetjes!