Nod maart 2021

Mag ik even heel random een dikke pluim geven aan @FloorElvira die maar mooi even die hele lijst bijhoudt en alle reacties leest en erop reageert. Petje af en dank daarvoor!

Ik ben gisteren niet ongesteld geworden maar testte net toch negatief. Ook weer een heel klein beetje roze bij afvegen en zo begint m’n menstruatie nooit. Misschien is 12 dagen na m’n vaste smiley nog te vroeg of ga ik toch ongesteld worden… anyway, het blijft nog even spannend. Mag maandag van mezelf nog een keer testen als ik niet ongesteld ben geworden. 14 dagen na vaste smiley dan. Pffff… andere meiden met nieuws??

Net getest.. hele dikke negatief ?
Nu maar wachten op mn menstruatie.. kan nog wel een paar dagen duren helaas vanwege mn onregelmatige cyclus.
ik schuif dan door naar april ☹️

@floorelvira : aleen bruinverlies. En het mindert dus ik neem aan dat ik een super lochte menstruatie heb gehad ? Of mss hormoonproblemen? ?

geen idee of jullie dit kunnen zien? mijn man zegt dat als je goed kijkt je een heel licht tweede streepje ziet (boven) ik zeg dat het negatief is wat denken jullie? 

https://share.icloud.com/photos/0_YqUv0TxkJqUpHtWVNBeLPww#Amstelveen

@basilicum de plusjes testen van cb en Kruidvat zijn helaas niet te vertrouwen?ik zou kruidvay 2v5 of action doen?
@ttcx alleen bruinverlies is geen menstruatie. Ben je onlangs gestopt met anti conceptie??
@nieuwelente misschien innesteling??

Ik heb nu een digitale van cb? Zijn die betrouwbaarder?
Welke test doen jullie meestal? 
En wanneer zal ik nu nog een keer testen? 

Terug
Bovenaan