Nod maart 2021

@annekeDBo Heb de test van de AH gebruikt. Die had ik toevallig nog liggen.

@Dox ik heb op 10 dpo een hele lichte positieve test in handen. Hopen dat alles goed blijft gaan??

Hi meiden,
Wat een goed nieuws dat er alweer een aantal van jullie positief hebben getest! Het is iedereen zo gegund ?.
Hier vandaag 7DPO en ook ik mocht nu al een positieve test in handen hebben! Weet zeker dat m'n ei echt vorige week zondag was, dus ja het is mega mega vroeg. Maar wel echt al een goed zichtbare streep! 
https://postimg.cc/9wQMYfhm
Ik ben me er uiteraard bewust van dat dit nog alle kanten op kan, maar ik ben toch best blij ??? 3 + 5 dagen voor ovu en toch raak !
Ik duim voor iedereen hier ???

Hier vandaag de laatste ovulatie test gedaan van de 10 die ik gekocht had, en nu net positief, haha. Nou, we weten wat ons te doen staat. Dat maakt wel m'n cyclus 3 dagen langer. Denk ik. We gaan het zien. Ik denk gewoon dat ik de 26e lekker een testje doe :p

'Gefeliciteerd!! Leuk, zwangeren. Wat vroeg inderdaad Angelique!

Woow Angelique!! Wat een duidelijk streepje! Echt zeker dat je pas 7 DPO bent?! In ieder geval dikke proficiat!! ? Was jij toch die de natuur beetje op weg wou helpen voor een meisje he? ?

@FloorElvira, gisteren en vandaag (donker) bruine afscheiding gehad en wat krampen. Maar de menstruatie zet niet door. Gisterochtend een test gedaan, maar negatief. Vanavond een beetje roze/rode afscheiding gehad. Komt met vlagen en dan weer niks.

Het lijkt erop alsof het bloedverlies wat ik een week voor mijn NOD had nu pas begint.

Morgen weer een testje wagen.

Terug
Bovenaan