NOD mei 2019

Meiden,
Ook ik mag van het lijstje af...? heel onwerkelijk en verbaasd. Nu hopen dat dit mag blijven zitten en goed blijft gaan! ❤
Hoop dat er meer dames volgen met een positieve test!! 

@freja ja ronde 1, daarom had ik het niet verwacht!
Achteraf kan ik wel een beetje verbanden leggen (Ik dacht dat alles door het ontpillen kwam!) 
Nu geen hoofdpijn en niet misselijk af en toe voel ik me buik maar dat is meer spierpijn achtig gevoel geen pijn of krampen. Maar ik sport ook 3x in de week, dacht dat het daardoor kwam. Borsten wel wat voller (ontpillen dacht ik).
Wel al meer als een week afscheiding maar niet wit geen kleur (laat niks achter zeg maar in ondergoed) gevoel alsof je ongesteld wordt en dan naar wc gaat maar niks ziet. Meer water achtig/vocht. Maajaa ik dacht dit zal er allemaal wel bij horen. Geen idee hoe mijn lichaam is zonder pil namelijk. 
Durf nog niet heel blij te zijn, hopen dat dit blijft zitten! 

@freja wel enorm opgeblazen gevoel gehad kon amper naar de wc!! :(
Achteraf denk ik wel dat ik me eisprong heb kunnen voelen. Op donderdag verloor ik slijm met naar wc gaan (dacht nog is dit dan waar iedereen het over heeft?) Zaterdag geklust (had al 3 dagen steken in me rechterkant). Na klussen op de bank 2x een harde steek gevoeld toen dacht ik als (volgens het boekje 14 dagen) dit een eisprong was weet ik hoe het voelt en was dit hem ? daarna geen last meer gehad van die steken. 

Oo proficiat!!
Hier ook nog maar de 1ste ronde :). Spannend dus.. NOD is maandag... Ik test maandag nog eens opnieuw, misschien dan wel positief binnen de afleestijd.... 
Sommige beweren een streep is een streep ook al is het binnen de afleestijd en zeker bij die van het KV - maar dan lees je ook weer andere verhalen. Dus blijf wel wat voorzichtig en probeer niet te veel te hopen ;-) (moeilijk).

Ik heb de laatste maanden even alles afgesloten en mij even meer gestort op ons huisje. Nu zit ik dus in ronde 24 ?. En heb ik normaal 9mei mijn NOD als mijn cyclus tenminste nu wel eens normaal zou willen doen. (30 dagen de laatste 2maanden.) Die van daarvoor wil ik niet te veel meer meetellen omdat ik toen met een cyste heb gezeten en ik dus even terug op mijn plooi moest komen. 

Nu had ik vanmorgen licht bruine afscheiding bij het afvegen. En heb ik ook wel wat buikpijnen. 
De laatste dagen ben ik ook 's nachts beginnen dromen dat ik eindelijk zwanger ben. En dat het kindje dan uiteindelijk zou geboren worden op de dag dat mijn vader is geboren. ( Mag hij dan spijtig genoeg niet meer meemaken.) 
Ik ben dus waarschijnlijk mezelf helemaal aan het gek maken. En weet dus niet wat ik moet denken nu. 

Terug
Bovenaan