NOD mei 2019

[quote quote=10196107]Thanks Klaasjee, wat vreemd Lalaura? liefs[/quote]
Ja ik heb het helaas in december ook gehad 6 positieve testen 4 negatieve doorverwezen naar de gyn en nergens een spoor van een zwangerschap te bekennen ook geen hcg in mijn bloed Toen dus ben bang dat die testen gewoon niet kloppen:(

@Lalaura, stom zeg.... vervelen steeds die valse hoop ook.

@Sharon; zere borsten, koffie smaakt niet, vlagen misselijkheid, niet naar toilet kunnen, slecht slapen, innestelinsnloeding op precies 10 dpo. Veel witte afscheid voor innesteling.

Ik sluit deze maand aan! Ik ben vorig jaar april bevallen van onze dochter Noortje. Na 4.5 maand kwamen we erachter dat ik weer zwanger was. Ongepland, maar zeer gewenst. Helaas is dit op 24 oktober een miskraam geworden toen ik ongeveer 10 weken was. Ik vond het een hele heftige ervaring en hoop het niet nog eens mee te maken. Daarna geen haast gehad om weer zwanger te raken, maar wel nog altijd zonder anticonceptie. Ik vind het nu wel heel spannend, door mijn laatste ervaring, maar ook omdat we het dus al een tijd zonder anticonceptie doen en ik dus sinds oktober niet zwanger ben geraakt. Deze maand goed geklust rond de ovulatie, dus ik ben benieuwd. Als het deze maand niet lukt, dan misschien volgende maand. We gaan in juli ook trouwen, dus we hebben geen haast! Ik duim voor jullie allemaal en voor mezelf dat het raak is. Nod is op 10 mei. 

Gisteravond voor de gein een test gedaan in een opwelling. Ik werk zelf op de afdeling verloskunde en fertiliteit dus ik had er 1 mee genomen van werk.
Ik netjes de test gedaan, weggelopen en gaan omkleden etc etc om naar bed te gaan. Geen idee hoeveel later ik terug liep maar ik zag dus heel vaag een plusje. Heel vaag. Die zie ik dus nu nog steeds op diezelfde test zonder te turen. Ik dacht dus vanmorgen nog een test te doen van Kruidvat 2v5. De test van Kruidvat heb ik nog nooit eerder gebruikt dus ik weet niet in hoeverre die gevoelig zijn. Maar deze was dus echt omowit.
Pfff onduidelijkheid.
Dinsdag 2 weken geleden me LH piek te pakken. We wachten maar rustig af, meer kan ik niet.

Terug
Bovenaan