@foodlover wat jammer. ☹ ik ga heeel hard duimen dat het de volgende ronde raak is voor jullie!! ?
@IsaV je NOD is pas over een paar dagen toch? Heb je altijd al bruin verlies een paar dagen voor de echte ongesteldheid doorbreekt?
Ik word op t moment helemaal gek van mezelf. Ik had eigenlijk afgesproken met mezelf het hier niet te gaan delen maar t ks zo moeilijk soms. Hierbij dus toch het verhaal..
Ik heb gister en eergisteren heeel erg krampen gehad. Vooral gisteravond. Was er van overtuigd dat mn ongesteldheid uiterlijk deze ochtend zou doorbreken. Mn temp was gister ochtend ook met 0.3 gr gezakt. Vandaag uitgeslapen dus niet gemeten. Gister al een paar keer gehad dat ik dacht te voelen dat het eruit liep (sorry) maar geen druppel bloed! Alleen maar afscheiding.
Vandaag voel ik me een beetje blegh, niet echt grieperig maar ook niet fit en wat trekkerig gevoel richting eierstok. Ik met mn stomme hoofd had nog 1 action early test liggen. Vandaag is eigenlijk mn NOD. Ik dacht weetje ik doe t gewoon als eind bevestiging.
Met middag urine (hij leek wel heel geconcentreerd van kleur) getest en nu ben ik mezelf dus compleet gek aan t maken. Toen hij aan t 'laden' was dacht ik direct een minuscuul streepje te zien. Ik heb m inmiddels in alle soorten licht bekeken en ik weet gewoon niet meer of ik iets zie of het mn verbeelding is. Ik wil graag jullie mening of ervaring hiermee horen.. als je niks zegt dan is dat ook helemaal goed en begrijpelijk. Ik vraag het niet om overtuigd te worden dat het wel zo is, ik vraag t puur omdat ik niet meer weet wat ik moet denken. Sowieso is vandaag mn NOD dus al zou t iets zijn moest ie dan niet al veel donkerder zijn? Maarja t zou qua krampen van gister wel weer kloppen als t een innesteling was. Zit nu op 12dpo
Ik hoor t graag van jullie ladies! Zoals altijd, bedankt ?
https://postimg.cc/xqjXcSQg