NOD Mei 2021

@foodlover wat jammer. ☹ ik ga heeel hard duimen dat het de volgende ronde raak is voor jullie!! ?
@IsaV je NOD is pas over een paar dagen toch? Heb je altijd al bruin verlies een paar dagen voor de echte ongesteldheid doorbreekt?
Ik word op t moment helemaal gek van mezelf. Ik had eigenlijk afgesproken met mezelf het hier niet te gaan delen maar t ks zo moeilijk soms. Hierbij dus toch het verhaal..
Ik heb gister en eergisteren heeel erg krampen gehad. Vooral gisteravond. Was er van overtuigd dat mn ongesteldheid uiterlijk deze ochtend zou doorbreken. Mn temp was gister ochtend ook met 0.3 gr gezakt. Vandaag uitgeslapen dus niet gemeten. Gister al een paar keer gehad dat ik dacht te voelen dat het eruit liep (sorry) maar geen druppel bloed! Alleen maar afscheiding.
Vandaag voel ik me een beetje blegh, niet echt grieperig maar ook niet fit en wat trekkerig gevoel richting eierstok. Ik met mn stomme hoofd had nog 1 action early test liggen. Vandaag is eigenlijk mn NOD. Ik dacht weetje ik doe t gewoon als eind bevestiging. 
Met middag urine (hij leek wel heel geconcentreerd van kleur) getest en nu ben ik mezelf dus compleet gek aan t maken. Toen hij aan t 'laden' was dacht ik direct een minuscuul streepje te zien. Ik heb m inmiddels in alle soorten licht bekeken en ik weet gewoon niet meer of ik iets zie of het mn verbeelding is. Ik wil graag jullie mening of ervaring hiermee horen.. als je niks zegt dan is dat ook helemaal goed en begrijpelijk. Ik vraag het niet om overtuigd te worden dat het wel zo is, ik vraag t puur omdat ik niet meer weet wat ik moet denken. Sowieso is vandaag mn NOD dus al zou t iets zijn moest ie dan niet al veel donkerder zijn? Maarja t zou qua krampen van gister wel weer kloppen als t een innesteling was. Zit nu op 12dpo
Ik hoor t graag van jullie ladies! Zoals altijd, bedankt ?
https://postimg.cc/xqjXcSQg

@vennetje 12dpo is 2 dagen voor 4 weken en de gewone testen kunnen pas vanaf 4 weken dus dat zou het lichte streepje verklaren. Ik zie echter nog geen streepje maar in het echt is het vaak veel duidelijker dan op een foto dus als jij wel een streepje ziet dan geloof ik dat gelijk. Spannend hoor?

@Wondertjedrie ik heb een early gedaan dus eentje vanaf 10mIu. Ik denk dat ik het me gewoon verbeeld. Het is dus niet dat ik het in het echt beter zie dan op de foto. Ik weet gewoon niet óf ik iets echt zie of iets wíl zien.
Bedankt dat je eerlijk bent en zegt dat je niets ziet! Ik heb het ook echt geplaatst om eerlijk te horen of ik het tussen mijn oren heb zitten of niet.

Vennetje, ik zie ook nog niet heel veel sorry. Mocht je over een paar dagen nog niet ongesteld zijn gewoon opnieuw testen met ochtend urine. Misschien heb je een late innesteling gehad en een langzame hcg opbouw.

Geen bloed is moed maar snap dat het je gek maakt

Hoi hoi 
Balen voor degene die helaas ongesteld zijn geworden ?.
En proficiat voor de zwangeren, vruchtbare maand ?.
Hier nog niks te bekennen ook geen kwaaltjes wat wel vreemd is want normaal als ik ongesteld word heb ik van alles ? enige waar ik last van heb nu is dat ik super emotioneel ben (jank al bij een zielige reclame).
We wachten het af..

Ah balen wondertjedrie ?
@Vennetje ja ik heb meestal al 3 dagen bruin bloed verlies. Maar ik denk dat ik, als ik een eisprong heb gehad, ook iets later was dan normaal dus dan kan het wel een dag opschuiven. 
Ik heb geen ovulatietest gedaan alleen temp gemeten. 

Hmm ik kan ook geen streep zien, maar als je niet ongesteld bent zou ik later zeker nog eens testen hoor. 
wel ontzettend vervelend die onzekerheid!

Terug
Bovenaan