NOD Mei 2021

@LilaX Ahh bah.. Die lange cyclussen zijn zo rot! Ik heb toevallig afgelopen ronde ook bijna een cyclus overgeslagen. Je voelt je zo machteloos en gaat aan alles twijfelen. Wel heel fijn dat je een positieve ovutest hebt gehad. Geeft je toch wat meer vertrouwen. Ik leef met je mee! Hoop echt dat je op je nod positief nieuws krijgt. Ik zet je op het lijstje.

aan alle zwangere dames proficiat!

Ik heb ook vergeten zeggen dat we proberen voor ons eerste kindje hier :)

@mamawensT : wat balen zeg :( !!! op naar de volgende ronde

@smurfje gefeliciteerd❤️

@gebruiker hoeveelste ronde?❤️

@mamawensT misschien zwanger??

@chell meestal wachten ze indd een jaar maar de diabetes van je vriend zal indd genoeg reden zijn om het eerder te onderzoeken spannend hoor?

Hier op cd 13 een knipper smiley dus ik ga het de komende dagen weer gezellig maken?

@WondertjeDrie, Jaa precies, dat gaf ze ook aan ja! Hopelijk een positieve (zwangere) maand dit! Voor ons allemaal! :) 

@Do'x dankjewel. Da's lief van je! Hoop het ook voor iedereen! En fijn dat je een smiley hebt, dat gevoel alleen al is echt geweldig hè als je na de hele tijd een leeg rondje ineens een smiley hebt! Zo fijn.

Dankjewel allemaal!! @Vennetje ik gebruikte ovulatietesten van Zwanger en kids. Deze waren soms wel twijfelachtig door mijn Pcos. Maar ik heb meerdere dagen achter elkaar een echo gehad bij de gynaecoloog waardoor ik zeker weet wanneer mijn eisprong is geweest deze cyclus.  @kimmm mijn cyclus na MK was heel erg in de war, het duurde 10 weken voordat ik weer een menstruatie had. Nu is mijn cyclus wel altijd onregelmatig door de Pcos. De afgelopen cyclus had ik een eisprong op dag 28, hierdoor heeft deze cyclus dus ook 6 weken geduurt. 

Terug
Bovenaan