Heb ik net een heel bericht naar zonnetje en mama van Aimee getypt, lukt het verzenden niet en nu is het weg! Nou ja, nog maar eens opnieuw dan.
Hoi zonnetje,
Ik heb de lengte van mijn cyclus maar een beetje gegokt. Ik was ook net met de pil gestopt. Heb toen een keer gewacht op mijn menstruatie (ik had toen een cyclus van 26 dagen) en daarna zijn we ervoor gegaan. Op 5 april begon mijn laatste menstruatie. Ben toen uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Natuurlijk wel flink rondom de dan vruchtbare dagen geklust. Volgens mij kun je ook niet veel meer dan gokken als je net met de pil bent gestopt. Ik heb gelezen dat veel meiden last hebben van ontpillen. Je cyclus kan dan een paar maanden heel onregelmatig zijn en soms sla je wel eens een menstruatie over. Hoop heeeeeeeel erg dat jij gewoon ook in de eerste ronde zwanger bent geworden. Ik duim voor je! Spannend he, dat wachten... zenuwslopend vond ik het. Heb je al wat vage klachten? Ik ben benieuwd!!
Hoi mama van Aimee,
Jouw verhaal lijkt de mijne wel. Maandagochtend deed ik voor het eerst een test (van clear blue). Moest na 1 minuut duidelijk zijn. Negatief. Half uurtje later wel een heel vaag streepje, maar ja, niet meer geldig volgens de bijsluiter.
Woensdagochtend weer getest, nu van kruidvat. Binnen de tijdslimiet een wel heel heel heel heel heel vaag streepje. Durfde nog niet te geloven dat ik zwanger zou zijn.
Vanochtend nog maar eens de kruidvattest gedaan. Weer binnen de tijdslimiet een vaag streepje. Kortom: gewoon zwanger, want zo'n streepje kan alleen ontstaan als er HCG in je urine zit. Ik wil je niet al te blij maken voordat je het zeker weet, maar als je het mij vraagt ben je gewoon zwanger... Ik duim voor je!