NOD mei

Heb vanochtend weer een test gedaan.. Ben dr alleen niet veel wijzer uit geworden. Streepje is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht en komt pas  als ik heel dicht  die 5min ben die op de verpakking staat, dus ga dr maar gewoon van uit dat k niet zwanger ben om teleurstelling te voorkomen en dan volgende week nog maar es een test doen ofzo..
Hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn met een DIKKE duidelijke streep hihi.

kus mama van aimée

hoi mama van aimee,

wat balen zeg. die onzekerheid, maar ze zeggen toch een streep is een streep. maar als je echt zwanger bent heb je volgende week vast en zeker een dikke streep. ik hoop het echt voor je,

gr floor

Heb ik net een heel bericht naar zonnetje en mama van Aimee getypt, lukt het verzenden niet en nu is het weg! Nou ja, nog maar eens opnieuw dan.

Hoi zonnetje,
Ik heb de lengte van mijn cyclus maar een beetje gegokt. Ik was ook net met de pil gestopt. Heb toen een keer gewacht op mijn menstruatie (ik had toen een cyclus van 26 dagen) en daarna zijn we ervoor gegaan. Op 5 april begon mijn laatste menstruatie. Ben toen uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Natuurlijk wel flink rondom de dan vruchtbare dagen geklust. Volgens mij kun je ook niet veel meer dan gokken als je net met de pil bent gestopt. Ik heb gelezen dat veel meiden last hebben van ontpillen. Je cyclus kan dan een paar maanden heel onregelmatig zijn en soms sla je wel eens een menstruatie over. Hoop heeeeeeeel erg dat jij gewoon ook  in de eerste ronde zwanger bent geworden. Ik duim voor je! Spannend he, dat wachten... zenuwslopend vond ik het. Heb je al wat vage klachten? Ik ben benieuwd!!

Hoi mama van Aimee,
Jouw verhaal lijkt de mijne wel. Maandagochtend deed ik voor het eerst een test (van clear blue). Moest na 1 minuut duidelijk zijn. Negatief. Half uurtje later wel een heel vaag streepje, maar ja, niet meer geldig volgens de bijsluiter.
Woensdagochtend weer getest, nu van kruidvat. Binnen de tijdslimiet een wel heel heel heel heel heel vaag streepje. Durfde nog niet te geloven dat ik zwanger zou zijn.
Vanochtend nog maar eens de kruidvattest gedaan. Weer binnen de tijdslimiet een vaag streepje. Kortom: gewoon zwanger, want zo'n streepje kan alleen ontstaan als er HCG in je urine zit. Ik wil je niet al te blij maken voordat je het zeker weet, maar als je het mij vraagt ben je gewoon zwanger... Ik duim voor je!

Ha, al 2 goede smileys! Gefeliciteerd meiden! Heel veel geluk gewenst.

Hier heb ik morgen of overmorgen mijn nod. Ik dacht zaterdag, maar ik was vandaag wat snel emotioneel en dat heb ik meestal een dag voor ik ongi wordt. Vandaar dat het ook wel eens morgen kan zijn.

Ik weet niet meer wie het was, maar er was iets over lang ontpillen. Zelf heb ik voor mijn eerste bijna 6 maanden nodig gehad om te ontpillen. En daarna ben ik niet meer aan de pil gegaag! Die komt er niet meer in.
Ik hoop dat het bij anderen korter duurt!

heey meiden,

bedankt voor je antwoord lijnmaan!
ik ben sinds 2 dagen erg moe,maar ja dat zegt ook niks...
doe gewoon zaterdag een test en dan zie ik het wel,ga er niet vanuit dat ik zwanger ben,denk eerder dat het ontpillen is.zou wel heeeeel erg veel geluk hebben als ik in de 1ste ronde al zwanger ben.(heb dus nog geen echte menstruatie gehad na de pil,alleen nepbloeding zeg maar) kan je eigenlijk het beste urine opvangen in een bekertje of erover heen plassen met zwangerschapstest?

groetjes zonnetje

Naam:                                                

Leeftijd:    
Kindje:      
Ronde:            
NOD:                                
   /            

trotsemama81
27
4
7 na mk
1 mei

Zonnetje
25
1
1
1 mei

SanPap
25
1
1 na mk        
2 mei

Ano27
27
1
1
3 mei

Yessie84
24
2
8
3 mei

Micky1804
26
1
2 na mk
3 mei

Beibi
35        
1
3 na mk
3 mei
30-4

lijnmaan        
30
2
1
3 mei

Delmira
35
1
2
3 mei

Mama v Aimee
21
2
3
4 mei

Loks
24        
2
1
4 mei

BamBam                
36
2
16
4 mei

Naatje83
25
1
3
5 mei

2mei

Yvonne
29
2
?
6 mei

kidsvos
23
3
2
6 mei

Mati
26
4
2 na mk
09 mei

Greet
34
3
4
8 mei

Bobbian
34
3
3
09 mei

BB 10
34
1
1
10 mei

knutseljuffie
26
2
1 na mk
10 mei

emmav

4

3

10 mei

Mirjam1983
25
2
6
11 mei

Floor
28
2
1
11 mei

Rina 77        
32
2
3        
13 mei

sukkie
23
1
3
13 mei

as83        
25        
1
7
13 mei

Patries1981
28
1
4
15 mei

Elin83
25
1
4
15 mei

Dora the Explorer
30
2
2
15 mei

Jain83
26
1
3
16 mei

mamavansophietje
30
2
1
18 mei

Dria
34
3
2
19 mei

Beau14
29
2
1
20 mei

Zonnetje4
25
2
1
20 mei

Amber07

30
2
16
20 mei ligt aan ei

Assie73
35
1        
22
24 mei                            

kaat
27
1  
3  
26 mei

Janine1986
23
1
1 na mk
28 mei

Misty
28/29
1
7
28 mei

Beibi
35
1
4 na mk
28 mei

delmira

35

1

3

30 mei

Naatje83                                      
25                          
1                            
4                                    
30  mei                                        

yolande                                          
   31                  
2                            
1                                
31 mei

Hoi lijnmaan, jij ook gefeliciteerd!! Kunnen we straks samen door naar het januari 2010 forum.
Het is voor mij nog heel onwerkelijk. ik ben nu 6 weken na mn miskraam alweer zwanger dat is de tweede keer dat ik de eerste ronde zwanger ben!!!
Voor onze zoon (nu 7 maanden) hebben we er ruim een half jaar over gedaan. Dus ik ben nog voorzichtig blij!! Vandaar dat ik er verder nog niks bij gezet had!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan