Hoi Patries,
Gefeliciteerd! Ik ben blij voor je! Fijne zwangerschap gewenst!
Zelf ben ik minder blij. Mijn vlam is niet bij me geweest op het perfecte klusmoment... Dus ik moet deze maand, deze kans weer verloren laten gaan... Ik ben er best verdrietig van. Daar moet ik me tegen verzetten, want eerst was ik verdrietig dat het ondanks t klussen op de goeie dag niet raak was en nu weer omdat we op t goeie moment niet klusten... Als t zo door gaat loop ik om de week een week zeer depri rond. Shit... door die eerste onverwachte zwangerschap wil ik nu helemaal graag (en ik wil al wel 10 jaar graag... ) Ben zo bang dat het niet meer gaat lukken...
Afijn, hier mn frustraties uiten lucht wel wat op... hoop dat jullie er niet zat van worden... Ik gun jullie (de gelukkigen) natuurlijk jullie zwangerschap en de anderen hun goede relaties enzo... maar ik mis dat zelf ook zo en zou zo graag "volwaardig" mee kunnen praten hierover... Misschien moet ik hier niet meer meepraten... Het geeft steun, maar ook veel verdriet. Helaas reageert niemand op de thema's die ik zelf aangemaakt heb... Dus meiden, bedankt voor jullie steun en jullie luisterend oor!!! Wordt zeer gewaardeerd!!!
Liefs,
Delmira