NOD meiden 24 januari

oftwel ik ben het vruchtbaarts tussen 6 en 10 februari het zal ons benieuwen het is onze eerste keer dat we het proberen, en wie weet.

zal de pil nog veel invloed hebben op je vruchtbaarheid??

Hey meiden!

Veel succes deze week! Ik hoop voor jullie dat het raak is deze maand...

Bientje, houd de moed erin, he?!

Groetjes, Tessje.

Hoi Patricia,

Wanner mag je pasin februari beginnen met klussen?

Ik ben in jan. eind december met de pil gestopt begonnen met foliumzuur slikken en tegelijkertijd gewoon klussen hoor.

Je hoeft echt  niet te wachten ofzo.

Succes,

Liefs Aicha.

hoi aishei

dat stond in de bijsluiter van de foliumzuur dat het beter was om eerst 4 weken de foliumzuur te slikken voordat je zwanger bent, en zodra je zwanger bent moet je het nog 8 a 10 weken blijven slikken, voor de eventuele afwijken.

groetjes patricia

sorry voor je naam

maar hoelang heb je de pil geslikt dan

hoi aishei

dat stond in de bijsluiter van de foliumzuur dat het beter was om eerst 4 weken de foliumzuur te slikken voordat je zwanger bent, en zodra je zwanger bent moet je het nog 8 a 10 weken blijven slikken, voor de eventuele afwijken.

groetjes patricia

sorry voor je naam

hoi aishei

groetjes patricia

sorry voor je naam

quote: patricia1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 14:15:22'));

hoi aishei

groetjes patricia

sorry voor je naam

Hoi Patricia,

Ik heb de pil zelf 6 jaar geslikt.

Volgens mij is het helemaal niet erg hoor als je de foliumzuur wat later slikt. Athans ik was al bezig met klussen voordat ik de foliumzuur slikte... nu maak je mij bang....

hoi ashei

ik heb de pil ook 6 jaar geslikt, ik heb de informatie ook van de bijsluiter en ze zeiden het me bij de apotheker, dat ik eerst 4 weken moet slikken en dan pas mag vrijen. dan hou ik me maar aan. wat me vriend dan moeilijker vindt haha.

wordt het ook jou eerste kindje?

Terug
Bovenaan