NOD met oud en nieuw...

A

Anoniem

Guest
Ha Meiden,

Wie heeft er ook zijn NOD op 31 december???? Wat een datum????!!!! Een voordeel de komende dagen vliegen voorbij toch. Deze maand was mijn eerste Clomid kuur, ik denk dat dit m niet wordt deze maand omdat ik flink ziek ben geweest (nierbekkenontsteking met een dikke antibioticakuur!) Maar je weet maar nooit eerst maar eens 2 weken afwachten.

Meiden die de komende twee weken ook hun NOD hebben...succes het zijn mooie dagen om een plusje te krijgen onder de boom toch? EN de klussers....best romantisch deze periode toch?

Succes!

Liefs Bloempje

Hoi Bloempje,

Voor mij geen NOD met oud en nieuw maar rond de Kerstdagen. (23
december). Het zou wel super tof zijn als het deze maand raak zou zijn.

Juup

Hallo bloempje,

Mijn nod is ook 31 dec, met een uitloper van 1 of 2 januari (mijn cyclus is  niet altijd even precies). Wat een datum!
Wij zijn nu ook al vele maanden bezig om zwanger te worden en zijn afgelopen week naar de huisarts geweest. Deze verwijst ons door naar het ziekenhuis. daar ben ik erg blij mee.
Maar jij zit al aan de clomid. Dat betekent dat jullie ook al lang bezig zijn! Van de eerste?
Nah, we duimen dat we gewoon niet meer ongi worden!
We houden elkaar op de hoogte!

Liefs Marieke

Hoi Meiden
Officieel heb ik mijn nod op 1 januari.
Maar omdat ik de laatste x 5 dagen overijd was weet ik mijn cyclus (normaal 26 dgn) niet meer zo goed, ben nu met ovulatietesten aan de slag.
Ik zal voor jullie duimen dat 2006 een menstruatieloos jaar wordt.
Liefs Rene

Ha Bloempje,

Heb ik wat gemist? Ik wist helemaal niet dat je bij de gyn was geweest en met clomid bent begonnen, of heb ik nu een verkeerde bloempje in m'n hooft?

Nou ja, in ieder geval ben ik benieuwd hoe het je met de clomid vergaat, heb je nog last van bijwerkingen? Mag ik je vragen waarvoor je clomid voorgeschreven hebt gekregen?
Ik ga waarschijnlijk komende maand met clomid beginnen, moet dinsdag naar de gyn. Wij krijgen het voorgeschreven zonder dat uit de voorgaande onderzoeken iets afwijkends is gebleken.

Heb al een hele vragenlijst opgesteld voor dinsdag bij de gyn, op diezelfde dag is ook m'n NOD, dus wie weet............

Ik vind 31 december ook wel een superdatum, het zou wel geweldig zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan, nietwaar?

Liefs,
Linny

hoi bloempje ,
ik verwacht nod op 1e kerstdag....ook wel spannend, maar wij zitten nu in ronde 7 dus ik verwacht niet teveel ervan....anders valt mijn kerst ook nog zo tegen...en anders proosten we op een vruchtbaar 2006 en ik zal voor je duimen 31 december,
groetjes bijna raak

Hallo ik heb mijn nod op 2 januari. Spannend allemaal hoor.

veel succes en fijne dagen.

he bloempje ik heb mijn NOD op 2e kerstdag, ik hoop zo dat het nu raak is,( dat hoop ik ook voor alle dames hierzo)   ik zit nu in ronde 5 . ik heb direct vanaf het begin dat ik met de pil gestopt was een regelmatige cyclus gehad. de 1e twee mand 31 dagen in ronde 3 was ik 6 dagen overtijd, en toen ik het toch werd ging dat met heel veel buikpijn. volgens de huisarts en embrionale miskraam. hierna had ik gewoon weer een culus van 33 dagen, twee dagen meer maar dat maakt niet zo veel.
ik denk dat ik 1e kerstdag al ga testen. ben zo nieuwsgierig, heb testen gekocht via premom en die kun je al 4 dagen voor je nod gebruiken

liefs wilma23

Terug
Bovenaan