NOD met oud en nieuw...

Hoi!

Mijn NOD is op 28 of 29 december. Als ik niet ongesteld word probeer ik te wachten met testen tot 31-12. Lijkt me de mooiste eindejaarsknaller die er is: een tweede kindje op komst in 2006!

Succes allemaal!

quote: linny25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2005 18:46:33'));

Ha Bloempje,

Heb ik wat gemist? Ik wist helemaal niet dat je bij de gyn was geweest en met clomid bent begonnen, of heb ik nu een verkeerde bloempje in m'n hooft?

Nou ja, in ieder geval ben ik benieuwd hoe het je met de clomid vergaat, heb je nog last van bijwerkingen? Mag ik je vragen waarvoor je clomid voorgeschreven hebt gekregen?
Ik ga waarschijnlijk komende maand met clomid beginnen, moet dinsdag naar de gyn. Wij krijgen het voorgeschreven zonder dat uit de voorgaande onderzoeken iets afwijkends is gebleken.

Heb al een hele vragenlijst opgesteld voor dinsdag bij de gyn, op diezelfde dag is ook m'n NOD, dus wie weet............

Ik vind 31 december ook wel een superdatum, het zou wel geweldig zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan, nietwaar?

Liefs,
Linny

Hoi Linny!

Ik denk dat ik de Bloempje ben die jij bedoeld... want ik geloof dat wij al eerder contact met elkaar gehad hebben hier op het forum.

Enne... ik wist ook niet dat jij naar de gyn ging, is dinsdag (morgen!) je 1e afspraak of ben je er al eerder geweest? Ben iig benieuwd hoe het was en of je idd met clomid gaat beginnen.

Wij gaan misschien ook naar de ha in januari, ik zit nu in ronde 14 dus het duurt al best wel een tijdje.  

Veel succes met alles hoor! Want morgen is ook je NOD heb ik  begrepen?  Toi Toi Toi!!!

Liefs Bloempje

Ik ben  dus een andere Bloempje dan de Bloempje die  dit topic heeft geopend...

Hoi,
ik heb ook mijn NOD met oud en nieuw.....
spannend inderdaad, de vruchtbare dagen zijn dus nu ongeveer!
gr. Anne

Hoi Bloempje!

Ik heb ook mijn NOD op 31 december! En ik hoop zo erg dat we mogen proosten zonder champagne. Nu is inderdaad de klustijd aangebroken, en ik verleid mijn man dan ook zoveel mogelijk! Heel veel succes ook Bloempje en de rest, en ik hoop dat we in 2006 met flinke buiken rond waggelen!

Liefs,
Duin, 28, ronde 4, 1e blaagje.

hey hallo,

ik heb mijn nod op 1 januari
ben benieuwd ben met kerst 2 jaar geleden gestopt met de pil
en nog steeds niet zwanger de laatste keer was ik bijna 4 dagen overtijd
en dat ben ik normaal nooit
een fijne kerst allemaal en ik duim voor je

groetjes ineke

Hallo meiden!!

Ik heb mijn NOD 29 december met een uiloopje naar 30 december. Spannend zeg het wachten is voor mij net weer begonnen want mijn temp is vandaag hoger dan de andere dagen dus het lot ligt niet meer in eigen handen..

Laten we hopen op een knallend uiteinde voor iedereen!!!

Ilona

Hoi Linny!

Ik denk dat ik de Bloempje ben die jij bedoeld... want ik geloof dat wij al eerder contact met elkaar gehad hebben hier op het forum.

Enne... ik wist ook niet dat jij naar de gyn ging, is dinsdag (morgen!) je 1e afspraak of ben je er al eerder geweest? Ben iig benieuwd hoe het was en of je idd met clomid gaat beginnen.

Wij gaan misschien ook naar de ha in januari, ik zit nu in ronde 14 dus het duurt al best wel een tijdje.  

Veel succes met alles hoor! Want morgen is ook je NOD heb ik  begrepen?  Toi Toi Toi!!!

Liefs Bloempje

Ik ben  dus een andere Bloempje dan de Bloempje die  dit topic heeft geopend...

Ha Bloemje,

Oeps, vergissing!
Ik ben gisteren weer bij de gyn geweest. Ben inmiddels ook een dag overtijd, verwacht er alleen niet zoveel van.

Even het verhaal bij de gyn. We zijn inmiddels voor de derde keer geweest en hebben de eerste onderzoeken gehad. Uit de onderzoeken, zaadtest, inwendige echo en bloedonderzoek op antistoffen glamidia en progesterongehalte bleek dat dit laatste aan de lage kant was. Dit kan betekenen dat er geen eisprong is, maar aangezien ovulatietesten steeds positief waren, heb ik wel een eispong. Bij m'n mannetje was alles goed tot zeer goed. (Hij blij natuurlijk.)
Nu wilde de gyn met clomid beginnen, maar ziet hier voorlopig  toch vanaf omdat m'n cyclus de afgelopen maanden zo regelmatig was.
We moeten nu deze maand weer bloed prikken op progesteron en wanneer deze weer te laag is gaan we in de cyclus daarna iui doen met clomid ondersteund. Als de progesteron goed is gaan we iui doen zonder clomid.

Ben wel hartstikke blij dat de gyn zo met ons meedenkt en ons niet steeds weer naar huis stuurt onder het mom van 'probeer het nog maar een halfjaar'. Ze zei wel steeds dat we alleen een stap verder doen als wij er samen voor 100% achter staan, en dat doen we. Dus ik ben benieuwd.

Zo wat een verhaal weer.....

Hoe is het met jou en met jullie?
Bij ons gaat het emotioneel wel goed, we proberen ons (ik weet dat het klinkt als een dooddoener) te richten op de fijne dingen die we samen hebben en proberen veel te genieten van vrienden en familie met kleine kinderen. Dat gaat eigenlijk best goed!

Liefs,
Linny

Hallo,hier met Karin.heb NOD rond 29 december.Dit was ronde 11-12
We duimen met z'n allen.

Fijne feestdagen en een vruchtbaar 2006 toegewenst.

Terug
Bovenaan