quote: linny25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2005 18:46:33&apos

);
Ha Bloempje,
Heb ik wat gemist? Ik wist helemaal niet dat je bij de gyn was geweest en met clomid bent begonnen, of heb ik nu een verkeerde bloempje in m'n hooft?
Nou ja, in ieder geval ben ik benieuwd hoe het je met de clomid vergaat, heb je nog last van bijwerkingen? Mag ik je vragen waarvoor je clomid voorgeschreven hebt gekregen?
Ik ga waarschijnlijk komende maand met clomid beginnen, moet dinsdag naar de gyn. Wij krijgen het voorgeschreven zonder dat uit de voorgaande onderzoeken iets afwijkends is gebleken.
Heb al een hele vragenlijst opgesteld voor dinsdag bij de gyn, op diezelfde dag is ook m'n NOD, dus wie weet............
Ik vind 31 december ook wel een superdatum, het zou wel geweldig zijn om zwanger het nieuwe jaar in te gaan, nietwaar?
Liefs,
Linny
Hoi Linny!
Ik denk dat ik de Bloempje ben die jij bedoeld... want ik geloof dat wij al eerder contact met elkaar gehad hebben hier op het forum.
Enne... ik wist ook niet dat jij naar de gyn ging, is dinsdag (morgen!) je 1e afspraak of ben je er al eerder geweest? Ben iig benieuwd hoe het was en of je idd met clomid gaat beginnen.
Wij gaan misschien ook naar de ha in januari, ik zit nu in ronde 14 dus het duurt al best wel een tijdje.
Veel succes met alles hoor! Want morgen is ook je NOD heb ik begrepen? Toi Toi Toi!!!
Liefs Bloempje
Ik ben dus een andere Bloempje dan de Bloempje die dit topic heeft geopend...