Nod morgen

<p>Hallo.... </p><p> </p><p>Ik open deze topic omdat ik zo zenuwachtig ben....  ik heb vorig jaar rond deze tijd helaas een curretage gehad..  Daar heb ik in 2018 veel emotionele en ook lichamelijke lasten van gehad... Gynaecoloog hier gynaecoloog daar... Alles getest.... Niks te zien.... En nog niet zwanger ...  Ook ben ik ook nog bekent met pku (PHENYLKETONURIE) lang verhaal om uit te leggen ga ik dus ook niet doen . .. ?Nu heeft mijn man a.s 's dinsdag zijn "potjes onderzoek" om het zo maar even te zeggen ?en ik a.s vrijdag een onderzoek of de eileiders goed open zijn. Mocht er bij deze onderzoeken niks uit komen willen ze misschien iui traject starten???  Maar....  Ik heb de afgelopen week 1 flinke buikkrampen/steken 2 misselijk tot overgeven toe en dit juist savonds. 3 pijn in mijn rug... 4 En mijn borsten begin ik nu ook te voelen... 5 Ik kan de hele dag door slapen zo moe ben ik.. )(normaal geen last van) ik hoop zo erg dat het nu raak is.. Dan hoeven we het hele iui traject niet in ookal is het fijn dat we hulp kunnen krijgen... Vanochtend een test gedaan van action... Maar die was negatief.... Vandaag zou ik zitten op 3 weken 2 dagen is dan ook wel vroeg he ondanks morgen mijn nod is.... ?</p><p style="text-align: left;">Gr..   Daantje banaantje </p>
 
Hallo Daantje,Wat een verhaal! Ik hoop zo voor je dat het raak is! Nog even volhouden en dan kan je testen. Geduld hebben is moeilijk!Groetjes Lau
 
Spannend, ik duim heel hard voor je!!!
Maar als morgen je NOD is kun je toch ook testen morgen, of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb ook morgen mijn NOD.
 
Hoi hoi vandaag is mijn nod ik heb gisteren een test gedaan... Ik kon de klachten niet meer laten rusten? maar de test was negatief...  Vanmorgen toen ik na de wc ging (sorry beetje vies verhaaltje) ging er een draadje slijm daar beneden., Dat heb je wel vaker als je ongesteld bent maar dit draadje was melkachtig wit en dat op mijn nob dag dat vond ik een beetje raar Verder heb ik af en toe nog wel last van steken in de onderbuik en ik heb nogal last van mijn rug ik heb niet meer hoeven spugen vanaf vrijdagavond@ femstra ga jij testen vandaag? Ik duim voor je
 
Bij mij is de menstruatie begonnen, dus ik ga door naar de volgende ronde! 
Veel succes met het wachten en de spanning Daantje!! 
 
Terug
Bovenaan