<p>Hallo.... </p><p> </p><p>Ik open deze topic omdat ik zo zenuwachtig ben.... ik heb vorig jaar rond deze tijd helaas een curretage gehad.. Daar heb ik in 2018 veel emotionele en ook lichamelijke lasten van gehad... Gynaecoloog hier gynaecoloog daar... Alles getest.... Niks te zien.... En nog niet zwanger ... Ook ben ik ook nog bekent met pku (PHENYLKETONURIE) lang verhaal om uit te leggen ga ik dus ook niet doen . .. ?Nu heeft mijn man a.s 's dinsdag zijn "potjes onderzoek" om het zo maar even te zeggen ?en ik a.s vrijdag een onderzoek of de eileiders goed open zijn. Mocht er bij deze onderzoeken niks uit komen willen ze misschien iui traject starten??? Maar.... Ik heb de afgelopen week 1 flinke buikkrampen/steken 2 misselijk tot overgeven toe en dit juist savonds. 3 pijn in mijn rug... 4 En mijn borsten begin ik nu ook te voelen... 5 Ik kan de hele dag door slapen zo moe ben ik.. )(normaal geen last van) ik hoop zo erg dat het nu raak is.. Dan hoeven we het hele iui traject niet in ookal is het fijn dat we hulp kunnen krijgen... Vanochtend een test gedaan van action... Maar die was negatief.... Vandaag zou ik zitten op 3 weken 2 dagen is dan ook wel vroeg he ondanks morgen mijn nod is.... ?</p><p style="text-align: left;">Gr.. Daantje banaantje </p>