Nod morgen

@Daantje piep, spannend allemaal zeg! Heb je vanmorgen geen test gedaan aangezien je nod was ? Wat jij omschrijft heb ik nog nooit gehad Maar ben erg benieuwd. Zal duimen voor je!
 
Nee heb k niet gedaan ik wil echt proberen af te wachten nu... A. S vrijdag krijg ik het eileider onderzoek en hoe mooi zou het zijn als we daar horen dat het niet meer nodig is..   Maja als de menstruatie echt uit blijft heb ik voor vrijdag zo weer een testje gedaan dan kan ik toch niet wachten. Hihi maar voor nu toch nog even?
 
Vandaag 1 dag overtijd nog geen ongi te zien en ook nog geen positieve testen... Heb er vanmorgen, gister en eergisteren een gedaan. De moed zakt me in de schoenen...
 
Wat vervelend Daantje. Ik snap je frustratie. Zit niets anders op dan afwachten. Ik heb net ook weer een test gedaan maar negatief dus ga er maar vanuit dat dit mn ongesteldheid is...
 
Wat vervelend allemaal Daantje. Wachten op zulke momenten duurt dan lang.Ik heb donderdag mijn NOD, nu al een paar dagen last van opgeblazen gevoel en soms even een steek in mijn buik. Normaal heb ik tussen de ovulatie en de NOD ook last van mijn tepels of borsten, maar nu amper last van gehad. En als ik er last van had dan was het in de ochtend of savonds. 
 
Terug
Bovenaan