NOD November 2019

Hey, even een vraagje. Ik heb sinds afgelopen nacht steekjes rechts onder in mijn buik. Eisprong denk ik, zou ook kloppen volgens de berekening van een app die ik gebruik. Ik voel mijn eisprong meestal niet. Maar wie weet wanneer die nu springt en wanneer het dan handig is om seks te heben? Springt die op het moment dat je steekjes voelt? Of de dag (en) erna? Misschien dat iemand het weet die ovulatie testen doet en het ook rechtsonder in zijn buik voelt. 
De laatste keer seks was zaterdag en vanavond weer. We doen maar om de dag omdat mijn cyclus onregelmatig is. Wil zo graag een kindje! Maar vind het ergens ook wel heel eng! En dan nu nog 2 weken wachten is echt belachelijk irritant lang!

@Lissrose
Ja dat is dan misschien het beste moment savonds! Ik had vandaag ook een potje op de planning staan maar manlief heeft ineens buikgriep?. Dus gaat het hele feest niet door. Gisteren op de dag van positieve test seks gehad dus hopen dat dat voldoende was..

@Suzen
Ik denk zoals je het nu plant het beste is. Om de dag is ook het best voor de productie ervan van de man. Als je nu denkt dat je je eisprong hebt en zaterdag en vanavond seks hebt is dat voldoende kans op een zwangerschap. Het geeft natuurlijk geen garantie maar dan heb jij in ieder geval je best gedaan

Hoi allemaal 
Ook ik sluit me weer aan. Ronde 13 alweer.
Aanstaande maandag intake bij de feritiliteitskliniek.. hopelijk is het allemaal niet nodig en is het dan nu toch eindelijk raak.. mijn nod is op de verjaardag van manlief.. hoe mooi zou het dan zijn...

Mireille - 27 jaar - ronde 13 - 1e kindje

@elissip 
Oh neeee ! hopelijk was het genoeg idd. 
ik heb nu al ongeveer 4 dagen een positive ovulatie test. donkerder dan teststreep. 
hoe lang blijft zo een test positief? mn temp is nog niet omhoog gegaan... 

^Wat gek dat de ovulatietest 4 dagen positief is.. Ik heb afgelopen maand 5 dagen getest, alleen op dag 4 was die positief en op dag 5 niet meer. Dus ik kan je helaas niet helpen.
Vrijdag heb ik mijn Nod, vanochtend al getest maar helaas negatief. Ik weet dat het nog kan veranderen en dat ik eigenlijk te vroeg ben met testen, maar heb gelijk ook het idee dat het er deze maand niet meer in zit. 

Ik moet mijn gegevens even aanpassen want ik had vanmorgen ineens een knalstreep op de ovulatietest zo dik nog niet gehad. Dus een cyclus van 34 dagen net zoals vorige maand. Ik voel me ook niet helemaal fit. Hopen dat manlief morgen weer wat beter is en ik niet zieker word. Dan kunnen we er morgen nog even een keer tegenaan en dan weer duimen.
NOD 1/2/3/4/5 November – Suzen – 29 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 22-28 dagen
NOD1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?
NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen
NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)
NOD 3 november – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen?
NOD 3/4 november — lissrose— 26 jaar—2e kindje —ronde 1— cyclus ??? 
NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 6 november – ? – 34 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen
NOD – 6 november – Caroline –   39 jaar – Derde kindje – ronde 6 – cyclus 27/28
NOD 6 november – Melissa – 27 jaar – tweede kindje(eigelijk nr 3 als je miskraam meetelt)- ronde 2 – cyclus 34
NOD 7 november— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 31
NOD 8 november – Papgaaitje – 27 jaar – 11e ronde – 1e kindje – cyclus 29 dagen
NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?
NOD 9 november- XkArEN – 28 jaar-2e ronde- 1ste kindje
NOD 9 november- KSAS- 32 jaar-ronde 7 – 2de kindje – cyclus 28 dagen
NOD 9-19 november – Lilaa – 28 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus onregelmatig
NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen
NOD 10 November – Ellie92 – 27 jaar – 1r kindje – ronde 9 – cyclus 26 dagen??
NOD 12 november – Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 5 – cyclus 26 dagen
NOD 17 november – Ir – 29 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD geen idee – lauraberghoef – 29 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen
NOD geen idee – LV – 27 jaar- 1e kindje – ronde 3 – cyclus onregelmatig

Terug
Bovenaan